Hotel Nordsee Hotel Borkum

7.6Goed

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Nordsee Hotel Borkum voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Nordsee Hotel Borkum

• 2018
    8Huizenga02-07-2018

Mooi hotel op een prachtige locatie.

We zijn afgelopen week een paar dagen naar Borkum geweest en hebben in dit hotel geslapen. Vanwege slechte beoordeling getwijfeld maar blij dat we dit hotel geboekt hebben. We kregen een ruime kamer met zij zeezicht. De badkamer was ook erg ruim. De vloer in de inloopdouche was wel erg glad. Het ontbijt was overdadig, met uitzicht op zee. Wij hebben besloten dat we dit jaarlijks gaan herhalen, zo goed is het ons bevallen.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

4J. Lowik10-01-2016

Dit nooit weer

Klant onvriendelijk en bovenal niet schoon zou een A1 hotel zijn maar is zijn 4• niet waard

Gereisd met partner in januari 2016

• 4Sanne10-01-2016

Absoluut geen aanrader

Erg slechte ervaring, klant onvriendelijk en slechte hygiëne.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9AMT16-04-2012

Super leuk hotel op Borkum!

Twee nachten in het Nordsee hotel overnacht. Ze zijn een beetje moeilijk te bereiken maar uiteindelijk hebben we een super weekend gehad op Borkum. Mooie ligging aan de boulevard, zeer vriendelijk personeel en kamer met uitzicht over zee. Heerlijk. Ontbijt was super en 't welness gedeelte netjes en goed! Bij aankomst konden we om 12u al inchecken en op de dag van vertrek spullen de hele dag gestald worden. Niets te klagen en gaan zeker nog eens weer naar het Nordsee hotel.

Gereisd met partner in april 2012

• 0hilda hofstra29-03-2012

prima hotel

eind maart 3 dagen geboekt in dit hotel. We hadden een mooie ruime kamer met zeezicht. Inrichting wat oudbollig maar erg charmant en typisch duits. Het wellnesgedeelte is erg leuk en meestal rustig. Ontbijt zeer luxe en uitgebreid. Het diner was een italiaans buffet en echt overheerlijk. Zeker een hotel om naar terug te keren.

Gereisd met partner in maart 2012

• 7Marjan Olijve31-03-2010

Prima Hotel, perfecte ligging

Prima hotel met een perfecte ligging. Vriendelijk personeel en goede service. Wiij hadden voordeel/ angebots kamer met kleine douche/wc en wastafel in het halletje. Bed was prima en we hadden zelfs zij zeezicht, heerlijk. Wij konden zelfs langer gebruik maken van de kamer. Wellnes gedeelte goed verzorgd, jammer genoeg voor ons waren er geen behandelingen en was het restaurant gesloten (was biij ons bekend) ondanks dat een goed verzorgd hotel met genoeg gekookte eieren. Wij waren zeer tevreden en gaan zeker nog eens terug....

Gereisd met partner in maart 2010

• 8Jw Kooijmans26-10-2009

Hier komen we terug.

Wij waren hier in oktober. Wij hadden een eenvoudige kamer geboekt met halfpension. Eten was geweldig. Elke dag keuzes uit vis , vlees enz enz. Een culnaire belevenis. Zeer vriendelijk personeel. De kok is persoonlijk aanspreekbar op zijn kookperstaties.
    Ligging is ideaal. Kurcentrum is enigzins gedaterd, typisch oud duits. Wel schoon. Leuk eiland, met treintjes en boot goed te doen. Veel natuur ( zeehonden)

Gereisd met partner in oktober 2009

• 10Bert16-08-2009

Aanrader !

Zijn hier afgelopen week geweest. We hadden een zgn angebots zimmer. Deze was prima ! . Ontbijt was super ! "Matjes" (zoute haring), Filet American black pepper en engels ontbijt te krijgen. Borkum is een leuk eiland waar je de duitse sfeer echt terug vindt. Uitzicht vanaf het strand op een zandplaat vol met zeehonden. Op het strand vele "Strandkorben en stühle" te huren voor weinig. Winkelstraat met veel cafe's en restaurants maken het geheel compleet. Hotel Nordsee is een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug !

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Inge10-08-2009

Graag tot de volgende keer!

Elke keer als we een dag Borkum deden zagen we dit hotel en zeiden we tegen elkaar "als we een keer overnachten, dan doen we dat daar". Twee jaar geleden deden we dat voor het eerst en sindsdien doen we dat zeer regelmatig! De mensen in het hotel zijn buitengewoon vriendelijk, het is er rustig, netjes en het zwembad, de sauna en het stoombad zijn heerlijk. Je handdoek hoeft niet mee naar beneden want er is een kast vol grote zachte gekleurde handdoeken. Een (grote zachte) badjas voorzien ze je ook nog van. Het ontbijt vinden we elke keer een feestje, wat er niet is (en er is erg veel) wordt op verzoek zo gemaakt. Ook hier zeer vriendelijk personeel. Wij vinden het een heerlijk hotel met een perfecte ligging...maar misschien moeten we dat maar geheim houden?

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 7j&h21-12-2006

Goed hotel. Minpuntje bij het ontbijt, als er weinig gasten zijn, dan moet je het menu van een kaart afhalen. Beiden bestelden we een gekookt ei, 1 daarvan was er na een half uur nog niet. Ligging perfect. Kamer goed. We hadden een "angebotszimmer", oftewel wastafel in het halletje. Geen probleem, bedden goed, zij zeezicht. Zwembad is mooi, whirlpool erbij en stoombad met sauna. Goed verzorgd. Badjassen te leen en handdoeken bij het zwembad.

Gereisd in december 2006

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte
      • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages