Appartement Kaptain's Akkermans Hunk

Appartement Kaptain's Akkermans Hunk

Appartement

2 reviews over Appartement Kaptain's Akkermans Hunk in het Nederlands

Prima plek op een mooie plaats op Borkum!

Henriette
27-2-2016

Een erg gastvrije ontvangst! Vriendelijk en beleefd! Het huis ligt vlakbij het station en in het centrum. We hebben het waddenwandelpad over de Waddeneilanden vanuit dit huis gewandeld, althans de etappe over Borkum. Heerlijk wandel en fietseiland, maar ook op cultureel gebied is er genoeg te doen, en ook winkelen is een mogelijkheid! We hebben ons prima vermaakt!

Gereisd Met partner in september 2015

Een uitstekend verblijfgehad hier!

Henriette
5-10-2015

Appartement ligt op loopafstand van treinstation, nog geen 3-4 minuten lopen vanaf trein. Goede uitgangsbasis om het eiland te ontdekken. Slaapkamer is redelijk groot, genoeg bergruimte, douche en keuken zijn klein, maar praktisch ingericht en voor een aantal dagen prima te doen! Alles wat je nodig hebt is aanwezig; waterkoker, koffiezet-apparaat, eierkoker, 2-pits inductie koken, broodrooster etc. Een hartelijke ontvangst inclusief een fles water. Ook via de mail en telefoon een leuk contact gehad en snel de informatie gekregen die we nodig hadden. Betalen bij vertrek, hoefde niet eerder overgemaakt te worden. Appartement was uitstekend schoongemaakt, zowel de keuken als de badkamer en slaapkamer zagen er fris uit! Een aanrader voor een verblijf van enkele dagen! Winkels en bakker dichtbij.

Gereisd Met partner in september 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kaptain's Akkermans Hunk in Borkum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kaptain's Akkermans Hunk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.