Camping Knaus Campingpark Elbtalaue / Bleckede

7 reviews over Camping Knaus Campingpark Elbtalaue / Bleckede in het Nederlands

Fantastische camping.

Jaq
7-6-2016

Camping gelegen aan het bos, naast het gemeente zwembad met duikplanken en glijbaantje (gratis voor campinggasten). Vriendelijke beheerders. Middagrust tussen 13-15 uur, dan is de poort gesloten. Mooie omgeving langs de Elbe, zeer goed om te fietsen. Oversteken met kleine pontjes. Schitterend verwarmd en super schoon sanitair. Supermarkten op 6 km, alsmede een aantal restaurants.

Wat een geweldige camping!

Bouma
27-8-2012

Wij zijn twee weken op deze camping geweest, in één woord fantastisch! Wat een prachtige omgeving qua fietsen, wandelen of gewoon wat leuke plaatsen bezoeken. Het kan allemaal. Camping ligt mooi centraal voor fietsen langs de Elbe moet je met de pont over, maar is ook weer een leuke ervaring. Wij hebben twee weken prachtig weer getroffen dat scheelt ook! De kinderen hebben zich prima vermaakt in het naastgelegen zwembad met duikplank. De beheerders zijn super vriendelijk elke ochtend wel even een praatje met ze gemaakt bij het ophalen van de broodjes. Erg service gericht. Er staan zeker wat oudere gasten met vaste accommodatie hebben wij niet als vervelend ervaren, hadden erg vriendelijke buren! Deze camping verdient het om een dikke tien te krijgen en wij? Komen hier zeker terug, we hebben sinds jaren in Niedersachsen niet zo'n prachtige camping getroffen.

Leuke ,zeer nette camping.

H D
12-7-2011

Leuke camping, met vriendelijke eigenaar/es.

Zeer kindvriendelijk ,alleen weinig kinderen .

Leuke omgeving,met naast camping een mooi verwarmd Friebad .

Via Ambt neuhaus is het zeer goed en leuk te fietsen langs Elbe,2 x pont over.

Nadeel is veel muggen ,in de avond/nacht .

Enkele oude caravans ,die eigenlijk opgeruimd moeten worden.

Het sanitair is schoon en mooi.

We komen hier zeker weer terug

Gerrit en Lidy
9-8-2009

Camping Alt Garge in Bleckede was voor ons een geweldige camping: mooie natuur, vriendelijke mensen, schoon sanitair, rust, goede fietsomgeving. Kortom een supercamping voor ons. Als ik dan een minpuntje moet noemen waren het de muggen 's avonds.

geweldige camping

C.E. Mientjes
12-7-2009

In de meivakantie bezocht. Zeer verzorgde camping met "regels".

Sanitair kon niet beter. Zwembad pal naast de camping (gratis voor campinggasten)

Weldadige rust

C.Mientjes
6-5-2009

Omdat het in Frankrijk slecht weer zou worden zijn we in de meivakantie richting Hamburg gereden en op ADAC alt Garge terecht gekomen.

Voor het eerst op een Duitse camping. Alles is mooi, schoon en ruim. Camping ligt 5 km van Bleckede waar je kunt kiezen uit 5 supermarkten en een paar restaurantjes. Zeer mooie omgeving. Echt een wandel en fietsgebied. Ook met de auto maak je mooie tochten. Op de camping veel vaste oudere kampeerders die allen zeer vriendelijk zijn. Tussen 13.00 en 15.00 en na 22.00 absolute rust, (even wennen), je kan de camping niet op of af met de auto. Het verwarmde "Freibad" (gratis voor campinggasten) ligt naast de camping en is open van 1 mei tot 1 sept. Heerlijk groot en ruim met 3 duikplanken en een glijbaan. Het sanitair is geweldig. Alles is schoon. Er is toiletpapier, zeep, föhn, en de gebouwen zijn verwarmd. De eigenaar en zijn vrouw zijn zeer vriendelijk. Prijs is zeer schappelijk. Je betaalt stroom naar verbruik.

2008

Absolute aanrader!

Desiree
28-10-2008

Heel rustig, ruim, aan de bosrand, bij de Elbe. Heel vriendelijke campingleiding. Openlucht bad ernaast en gratis voor campinggasten. Ekocamping trekt prettig soort gasten. Kortom: wij gaan zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Elbtalaue / Bleckede in Bleckede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Elbtalaue / Bleckede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.