Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,1

34 tips over Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide

Kuperus, 22-8-2018
Als je het Heidepark wilt bezoeken, probeer dan bij de Edeka een pak Kellogs te bemachtigen met daar achter op een kortingsbon van 50%. Park is namelijk best prijzig en deze bon, maakt het nog enigszins aantrekkelijk.
Kuperus, 22-8-2018
Pretpark Heidepark is ontzettend prijzig. Als je het pretpark Heidepark wilt bezoeken, kijk dan eerst achterop een pak van Kellogs. Er zit vaak een waardebon voor 50% korting op.
Chantal, 12-8-2018
Bij de EDEKA zijn de Dulce Gusto cups het goedkoopst.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Bispinger Heide voor je op een rij gezet:

Facta Non Verba, 21-10-2016
De griek in het plaatsje. Echt toppie!
djadonders, 18-6-2015

Italiaans restaurant Da Capo ,in het dorpje Bispingen zelf. Die is zo gevonden, want gehucht telt maar een paar straten.

Een klein Italiaans restaurant waar je voor een zacht prijsje kunt eten wat Di mama voor je n de keuken maakt. Zelden zo lekker gegeten

djadonders, 11-6-2015
Ristorante Da Capo in het dorpje bispingen zelf. Zo gevonden, want het zijn maar een paar straten. Het is een klein restaurantje waar di mama zelf overheerlijke Italiaanse gerechten maakt voor een zacht prijsje. Persoonlijk zelfs ongeëvenaard!

djadonders, 11-6-2015
Ristorante Da Capo in het dorp bispinge zelf.zo gebonden, zijn maar een paar straten. Klein restaurantje waar di mama zelf overheerlijke gerechte maakt. Qua Italiaans eten, voor mij ongeëvenaard!
Brantjes, 16-5-2015

Houd rekening met de ligging van de accommodatie, het betreft een groot park, dus een huisje in zone 1, dichtbij het Market Dome, is zeker met (kleine) kinderen een aanrader. Of neem een step mee.

Als uitstapje is het blote voetenpad in Egersdorf een aanrader!

Ook het plaatsje Lunenberg is een bezoek waard.

De pizzeria in Bispingen (tegenover de Lidl) is een aanrader. Heerlijke pizza's voor een goede prijs.

Verder viel het ons op dat je niet overal kan pinnen, houd hier rekening mee.

rcvanraaij, 8-5-2015

Tips voor in de omgeving;

Outletcentrum Soltau

Bergen belsen gedenkstatte

Das verruckte haus

Wandelen over de heide er start een mooie wandeling in willighausen bij parkeerterrein lonstein, keuze uit 5,5 9 of 12 kilometer te wandelen met uitgezette route.

Panzermuseum Münster

Bezoek hamburg maak wel gebruik van P+R

Als je het park afloopt en oversteekt zit je meteen in de bossen waar je grote en kleine wandelingen kunt maken.

In het centrum zit een lidl !

Petra , 27-12-2014

Vergelijk voor je boekt de prijs op de Duitse website van Centerparcs.

Hou je van shoppen, ga naar de Design Outlet Soltau.