Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen8,0

31 tips over Vakantiepark Center Parcs Bispinger Heide

Facta Non Verba, 21-10-2016
De griek in het plaatsje. Echt toppie!
djadonders, 18-6-2015

Italiaans restaurant Da Capo ,in het dorpje Bispingen zelf. Die is zo gevonden, want gehucht telt maar een paar straten.

Een klein Italiaans restaurant waar je voor een zacht prijsje kunt eten wat Di mama voor je n de keuken maakt. Zelden zo lekker gegeten

djadonders, 11-6-2015
Ristorante Da Capo in het dorpje bispingen zelf. Zo gevonden, want het zijn maar een paar straten. Het is een klein restaurantje waar di mama zelf overheerlijke Italiaanse gerechten maakt voor een zacht prijsje. Persoonlijk zelfs ongeëvenaard!

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Bispinger Heide voor je op een rij gezet:

djadonders, 11-6-2015
Ristorante Da Capo in het dorp bispinge zelf.zo gebonden, zijn maar een paar straten. Klein restaurantje waar di mama zelf overheerlijke gerechte maakt. Qua Italiaans eten, voor mij ongeëvenaard!
Brantjes, 16-5-2015

Houd rekening met de ligging van de accommodatie, het betreft een groot park, dus een huisje in zone 1, dichtbij het Market Dome, is zeker met (kleine) kinderen een aanrader. Of neem een step mee.

Als uitstapje is het blote voetenpad in Egersdorf een aanrader!

Ook het plaatsje Lunenberg is een bezoek waard.

De pizzeria in Bispingen (tegenover de Lidl) is een aanrader. Heerlijke pizza's voor een goede prijs.

Verder viel het ons op dat je niet overal kan pinnen, houd hier rekening mee.

rcvanraaij, 8-5-2015

Tips voor in de omgeving;

Outletcentrum Soltau

Bergen belsen gedenkstatte

Das verruckte haus

Wandelen over de heide er start een mooie wandeling in willighausen bij parkeerterrein lonstein, keuze uit 5,5 9 of 12 kilometer te wandelen met uitgezette route.

Panzermuseum Münster

Bezoek hamburg maak wel gebruik van P+R

Als je het park afloopt en oversteekt zit je meteen in de bossen waar je grote en kleine wandelingen kunt maken.

In het centrum zit een lidl !

Petra , 27-12-2014

Vergelijk voor je boekt de prijs op de Duitse website van Centerparcs.

Hou je van shoppen, ga naar de Design Outlet Soltau.

Tanja, 11-11-2014

We verbleven in het hotel op het park.

Heel handig, de bedden werden elke dag opgemaakt en elke dag lagen er nieuwe handdoeken klaar.

De kamer is heel ruim en uitgerust met een Dolce Gusto, een koelkast en uiteraard een flatscreen tv. Ook kregen we gratis wifi het hele weekend.

Gelijkvloers heb je een leuk terras, op de verdiepingen is dit een gezellig balkon. Heel ruim en voldoende met 2 personen.

Het ontbijt in het hotel is uitmuntend.

Hans, 3-10-2014

Fietsen mee of huren indien niet voorkeur centrum geboekt is haast een must. Bispingen is een leuk plaatsje, alle supermarkten die je nodig hebt zijn binnen een paar honderd meter van elkaar te vinden.

Rhodos in Soltau is een aanrader.

Het bezoek aan concentratiekamp Bergen-Belsen werd een beetje bizar door de schietoefeningen op het naastgelegen legercomplex.

Hamburg heeft heel veel te bieden, parkeren gaf ons geen probleem.

Work, 21-9-2014
In de buurt zit een klein outletshopping centrum, wel leuk om eventjes te kijken en is tot 20.00 open. Bergen Belsen is ook vlakbij (gratis entree!) en bij de afslag van de snelweg er naartoe is een erg leuk Amerikaansachtig restaurant (Diner) waar je goed Hamburgers kunt eten en heerlijke Milkshakes. Neem voor het huisje voor een baby eigen bedje mee, babybedje is verouderd en beeb kan ertussen valen. Indien Finse sauna aanwezig neem alvast wat mentholspul mee, anders in de Dome verkrijgbaar.