Reviews over Bippen

Geweldige omgeving, superleuke huisjes

Inge en Hans
    4-3-2017

Wat een gastvrijheid! Wat een mooie natuur! Wat een fijn en compleet huisje! Dikke 10 voor Annet en Henk! In april 2017 weer terug 😊

Absolute aanrader, heerlijk huis.

Patricia
    12-5-2016

Alles is goed, prachtig vakwerkhuis, ruime mooie tuin met fijn terras. Heerlijk rustig gelegen.Verhuurdersechtpaar dat werkelijk overal aan heeft gedacht. Overal mag je gebruik van maken (linnen, fietsen, zwemkaart voor het locale buitenzwembad, keukenkastjes zijn gevuld), de bedden zijn opgemaakt als je aankomt. Heerlijke haard, gezellige eetbar in de keuken, ruime slaapkamers, charmante vide, privé sauna in de badkamer. Genoeg te doen in een mooie glooiende omgeving, in mei met schitterend gele koolzaadvelden. Dit is vakantievieren in optima forma, echt genoten! En voor herhaling vatbaar.

Fantastisch en gezellig

Rob Alsemgeest
    23-3-2016

Fijne plek, heerlijk eten en drinken en supervriendelijke mensen

Geweldig!

Albert en Alie
    29-9-2015

Het was fantastisch in dit huis, je voelt je er meteen thuis en je bent van alle gemakken voorzien. Een heel gezellig huis!!!

De omgeving is ook prachtig. Het voelde als een warm bad!!!

We gaan vast nog een keer.

geweldig

Homan en Willy
    27-9-2015

Heel mooi ruim huisje van alle gemakken voorzien.

Bippen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 7 reviews