Hotel Zur Alten Wassermühle

1 review over Hotel Zur Alten Wassermühle in het Nederlands

Mooi authentiek Duits hotel/restaurant

Klaas den Braven
6-8-2009

In dit hotel met een beperkt aantal kamers voel je je echt als gast. Het diner en het ontbijt waren in een word "fantastisch".

De kamer die wij mochten hebben (kamer 1) was misschien een beetje aan renovatie toe maar heerlijk groot (zitkamer, slaapkamer en badkamer).

Een prima plaats om van hier uit naar Luneburg of andere leuke stadjes in de omgeving te gaan of de heide met een bezoek te vereren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Alten Wassermühle in Bienenbüttel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Alten Wassermühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.