Hotel Michaelishof ***

5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Michaelishof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Michaelishof in het Nederlands

Hotel is toe aan een update

Leo, 3-10-2017

Landelijk hotel waar je teveel voor betaald voor een te ouderwetse kamer. Echt jaren 80 alsof je bij je oma logeert. Prima hotel, maar niet voor de kamerprijs die ze rekenen.

Rustig vintage typisch Duits dorpshotel.

MM, 10-10-2013

Gelegen in het kleine plaatsje Offen, vlakbij Bergen. Rustige omgeving, Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Inrichting is wat "antiek", veel bruin en jaren 70 stijl, doch tegenwoordig genaamd "vintage" wat ook weer een huiselijke uitstraling geeft. Kamer en badkamer ook iets gedateerd doch keurig netjes en schoon. Bedden goed. Ontbijtbuffet met ruim voldoende keuze. Ook avondeten erg goed; goede kwaliteit voor redelijke tot lage prijzen.

Lekker Duits landhotel

Raymond, 18-7-2010

Een paar keer voor mijn werk hier geweest. Enkel kamers hebben een opknapbeurt nodig die zijn nog uit het "donkerbruine" muffige tijdperk. Met de daarbij doorgelegen bedden.

De nieuwere kamers zijn goed, vooral in het gasthuis buiten. Goede ligging direct naast de weg richting Bergen. Omgeving landelijk en wat weinig te doen.

Bezoek aan voormalig concentratiekamp Bergen-Belsen zeer de moeite waard. Hotel ligt op ca. 10km afstand van een zeer groot NATO oefenterrein.

Vriendelijk personeel, goede keuken!

We hebben een aantal aanbieders voor Michaelishof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Michaelishof in Bergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Michaelishof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Michaelishof scoort een 5.22 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: