Camping Bensersiel

Camping Bensersiel

4 reviews over Camping Bensersiel in het Nederlands

17-8-2018

17-8-2018

Zeer mooie camping! Sanitair viel tegen!

anoniem
        13-8-2016

De camping is zeer mooi gelegen direct aan het strand. De restaurants zijn super. Ook het zwembad, de speeltuin en de binnenspeeltuin zijn prima verzorgd. Ons viel het sanitair tegen. Wij vonden dat er veel te weinig afwasplaatsen waren en te weinig wc's. Het poetsen van de wc's en douchen mag wel iets vaker gebeuren.

Ook is het een aanrader om een extra lange of een verlengkabel voor de stroom mee te nemen want de stroompunten zijn op sommige kampeerplaatsen nogal ver weg.

2008

het was een hele mooie camping alleen het weer zat niet

Esther
        16-7-2008

het was een hele mooie camping alleen het weer zat niet echt mee

We hebben een aantal aanbieders voor Bensersiel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bensersiel in Bensersiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bensersiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.