Hotel Aquantis am Strand

6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Aquantis am Strand voor je op een rij gezet:

Neckermann
Neckermann

2 reviews over Hotel Aquantis am Strand in het Nederlands

Leuke plek voor jonge gezinnen

mymomymo
6-5-2014

Gezellig klein plaatsje, erg leuk met kleine kinderen. Veel speelplekken en een lekker strand. Alles is erg netjes en schoon.

Het hotel zelf is erg netjes en vriendelijk. De inrichting is wel wat ouderwets.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Net hotel, leuk eiland

D. Klein Horsman
25-11-2009

Hotel ligt aan de rand van het plaatsje Langeoog dus te voet erg goed bereikbaar. Net hotel met behulpvaardige receptie. Kamer en badkamer ruim genoeg en netjes. Heeft zelfs een kleine uitklapbare keuken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquantis am Strand in Bensersiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquantis am Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.