Hotel Landgasthof Herzog

Hotel Landgasthof Herzog
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Herzog voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Landgasthof Herzog

Ruhige Lage

Stephan Krümpelmann
13-10-2017

Für ein gelungenes Wochenende kann man dieses Hotel nur empfehlen.Tolles Zimmer mit viel Platz und toller Aussicht auf den Garten.

Oude reviews (archief)

Super zufrieden

Klaus
14-12-2016

Ruhiges Zimmer und moderne Einrichtung, dazu noch Freundlichkeit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Herzog in Barßel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Herzog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgasthof Herzog scoort een 9.55 uit 10 op basis van 2 reviews.