Hotel Romantik Hotel Jagdhaus Eiden Am See

Hotel Romantik Hotel Jagdhaus Eiden Am Seesterstersterster

9.7Fenomenaal

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Bad Zwischenahn

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Romantik Hotel Jagdhaus Eiden Am See voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

704 reviews over Hotel Romantik Hotel Jagdhaus Eiden Am See

• 8Jannie27-05-2009

sfeervolle omgeving

Aan het meer en een gezellig plaatsje Bad Zwischenahn met leuke winkeltjes. Hotel prima in combinatie met het (kleine) casino.Restaurants oke, junior-suite iets gedateerd, slecht bed en badkamer zonder ligbad.Golfbaan in de buurt.Bezocht op 20 mei 2009.

Gereisd met partner in mei 2009

0 tips over Hotel Romantik Hotel Jagdhaus Eiden Am See

1 vraag over Hotel Romantik Hotel Jagdhaus Eiden Am See

• Haak, 08-01-2018

Honden niet welkom?

Wij kwamen tezamen met onze hond(Berner Sennen)aan zaterdagochtend.Het was te vroeg om onze kamer te betreden en vroegen dame achter de bali wat de mogelijkheden waren om met de hond te lopen.Vervolgens kwamen wij terug om 1330 om de sleutel van de kamer te halen toen wij in de hal van het hotel werden aangesproken op het feit dat onze hond te groot was om in dit hotel te verblijven.Of wij de hond voor de nacht in de auto wilden laten, of dat wij zo vriendelijk waren om het hotel te verlaten.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Eten en drinkenDiner, Lunch
    • De staf spreektDuits, Engels
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandGras
    • Afstand tot strand200 m
    • Privé strandAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesComputerverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
    • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen