Hotel Romantik Hotel Jagdhaus Eiden Am See

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, PensionWeer vandaag12°8°
Hotel Romantik Hotel Jagdhaus Eiden Am See
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Romantik Hotel Jagdhaus Eiden Am See voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Romantik Hotel Jagdhaus Eiden Am See in het Nederlands

sfeervolle omgeving

Jannie
27-5-2009

Aan het meer en een gezellig plaatsje Bad Zwischenahn met leuke winkeltjes. Hotel prima in combinatie met het (kleine) casino.Restaurants oke, junior-suite iets gedateerd, slecht bed en badkamer zonder ligbad.Golfbaan in de buurt.Bezocht op 20 mei 2009.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romantik Hotel Jagdhaus Eiden Am See in Bad Zwischenahn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romantik Hotel Jagdhaus Eiden Am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.