We hebben een aantal aanbieders voor Bad Zwischenahn voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Zwischenahn voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Zwischenahn

• 9placanico01-08-2015

mooie plaats

Fijne omgeving rustig gelegen.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2015

• 7ekie28-07-2013

wel heel erg gericht op senioren

weinig te beleven voor jongeren of kinderen, behalve het openlucht zwembad

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9erik jansen23-06-2012

Prachtige natuur ! Parklandschap

En menging uit Bos, Veen, Park en weilanden. Heerlijk om te fietsen en te wandelen. Bad Zwischenahn is een soort Valkenburg op een Wassenaars niveau in de achtetuin van drenthe. Net over de grens maar toch heel anders. Echt aan te raden, ook als je op weg bent naar Hamburg of Kiel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 10R.W.Akse09-11-2011

Je waant je in zuid Duitsland

De moeite waard voor reislustigen, gezelschappen,eenlingen, zowel zomers als s'winters wat te doen een wellenbad met zee water, je moet het mee maken, fotos stuur ik binnenkort. m vr gr Rob Akse

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in september 2011

• 9ans & herman28-10-2011

Bad Zw.ahn

prachtig dorpscentrum met uitstekend gevarieerd winkelbestand met goede parkeergelegenheid; heerlijk vertoeven in mooi aangelegd Kurpark aan het meer-gratis toegang; startpunt voor mooie fiets-en wandeltochten in omgeving; bezoek aan Park der Garten en een boottocht op het prachtige meer, of een mooie wandeling rondom dit meer.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9michelinebosch5704-09-2011

Geweldig mooie plek

Wij waren er tijdens de Bad Zwischenahnerwoche. 5 dagen feest met een braderie, een kermis, een optocht, veel eet en drinkgelegenheid, open dag op het Openlucht museum, en allerlei andere activiteiten. Erg mooie plaats aan een mooi meer. Fijne omgeving om te fietsen, alles is plat. Als er bij het Ferienhaus/wohning geen fietsen beschikbaar zijn, kan je een fiets voor €15,- per week huren of €5,- per dag. Wij hadden een groot Ferienhaus voor ons alleen (4 personen) net buiten het centrum, Fam Janssen, Stettinerstrasse 10, Bad Zwischenahn, Maar alles is goed bereikbaar per fiets. Leuke winkelstraat en eetgelegenheden. Wij waren er 14 dagen van 15 tot 27 augustus.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8familie met kinderen22-03-2008

Mooi meer waar je fijn omheen kunt wandelen en fietsen en een tochtje met de boor kunt maken. Bij slecht weer is er altijd nog de mogelijkheid van het kuurbad. Het plaatsje zelf is heel netjes aangelegd. Prima voor te wandelen. Nette restaurantjes.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8p. v.d. heuvel12-08-2007

prachtige plek om de omgeving te verkennen: veel te doen b.v. Park der Garten, fietsen, ook Leer is een bezoek meer dan waard. Prima week gehad, ondanks matige weer.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Edwin Steenmans07-08-2005

Zijn er in Mei geweest, Veel bloemen prachtig meer en park, zeer rustig

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd in augustus 2005

• 9A. Moret21-09-2004

Bad Zwischenahn ligt in een mooie omgeving mey veel kwekerijen van rhododendron, buxus, etc. De Kust en steden als Bremen en Wilhelmshaven zijn goed te bereiken. Er is een mooi groot zwenbad, daarnaast is er het Zwischenahner Meer, waarop gevaren kan worden. Ook Bad Zwischenahn zelf is de moeite waard. Wij verbleven in het fantastische hotel Am Badepark.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur