Hotel NordWest-Hotel Bad Zwischenahn ****

Hotel NordWest-Hotel Bad Zwischenahn
Hotel NordWest-Hotel Bad Zwischenahn
8,1

Weer vandaag5°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor NordWest-Hotel Bad Zwischenahn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel NordWest-Hotel Bad Zwischenahn in het Nederlands

Tot volgend jaar..... We hebben er nu al weer zin.

Fam. Buurma, 18-12-2017

Een gemoedelijk hotel met de Duitse punktlichkeit. Bij aankomst bleek er op de kamer geen wifi te zijn. Alles was net gerenoveerd. We konden direct een andere kamer krijgen. Dit vonden we niet nodig. Later werden we aangesproken door de manager. Deze was persoonlijke op het dak geweest om de router te resetten zodat we toch wifi hadden. Een probleem wordt direct opgelost, kunnen de Nederlandse hoteliers nog wat van leren...

Vriendelijk personeel en erg behulpzaam.

We waren hier al vaker geweest, meestal een week voor kerst en vinden dit een fijn familiehotel..

Goed hotel

Ellen, 31-8-2010

Schone en ruime kamers. Kleine, maar keurige badkamer (geen bad). Personeel erg netjes en spreekt engels en duits. Bar, restaurant en ontbijt goed voor elkaar. Centrum (15 min), kuurbaden (5 min) en meer (10 min) zijn een stukje lopen. Genoeg parkeergelegenheid (gratis).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NordWest-Hotel Bad Zwischenahn in Bad Zwischenahn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NordWest-Hotel Bad Zwischenahn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NordWest-Hotel Bad Zwischenahn scoort een 8.14 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: