Hotel NordWest-Hotel Amsterdam

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag31°15°
Hotel NordWest-Hotel Amsterdam
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor NordWest-Hotel Amsterdam voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel NordWest-Hotel Amsterdam in het Nederlands

Tot volgend jaar... Nu al weer zin in...

Fam Buurma
18-12-2017

Een geweldig familiehotel met de Duitse punktlichkeit.. Bij aankomst bleek de wifi op de kamer niet te werken. De verdieping was net vernieuwd. We konden direct een andere kamer krijgen. Dat hoefde nu ook weer niet. Later werkte de wifi ineens, bleek dat de manager op het dak was geweest om de router te resetten. Probleem wordt direct opgelost. Kunnen de Nederlandse hoteliers nog wat van leren.... Vriendelijke en hulpvaardig personeel. We komen hier meestal in de adventtijd, met de kerstsfeer als bonus..

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Warmerdam, Systemmanager, Tue Feb 13 2018 10:59:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo Familie Buurma, hartelijk bedankt voor de uitgebreide beoordeling. Graag heten wij jullie dit jaar weer welkom. Met vriendelijke groet, NordWest-Hotel "Amsterdam"*S

2004

wij gaan er nu voor de vierde keer naar toe

J.H.F.Winands
5-12-2004

wij gaan er nu voor de vierde keer naar toe.Het is een gezellig en vriendelijk hotel.Zeer aanbevolen (ook voor de verwende hotel bezoekers).

Gereisd Anders in Sun Dec 05 2004 14:22:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Warmerdam, Systemmanager, Tue Feb 13 2018 11:03:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo meneer Winands,

bedankt voor u beoordeling. Wij hopen u weer eens te kunnen verwelkomen! Met vriendelijke groet, NordWest-Hotel "Amsterdam"*S

• VerzorgingHalfpension

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NordWest-Hotel Amsterdam in Bad Zwischenahn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NordWest-Hotel Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.