Hotel NordWest-Hotel Am Badepark

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor NordWest-Hotel Am Badepark voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel NordWest-Hotel Am Badepark

• 2017
    7Olga Keizer/Bert Keuter23-08-2017

Net hotel, goede kamers!

Het is op zich een prima hotel, en het personeel is gereserveerd vriendelijk. Als je van keiharde matrassen houdt, moet je zeker hier overnachten. We hadden Een hp arrangement voor 3 nachten. Het eten vond ik niet geweldig! De eerste avond had ik vis filee wat niet goed gefileerd was, en op de tweede avond een stuk vlees vol vet. Dus hp zou ik daar niet aanraden. Wat ik raar vond is dat ze met de menubord op tafel je een keuze laten maken uit 2 menu's. Dus elke keer als er Gasten kwamen eten werd het bord weer opgehaald en moest je zo je keuze maken. Vond ik niet kunnen!

• Oude reviews

10placanico01-08-2015

top hotel

Fijn en mooi hotel...mooie badkamer en fijne service. Zeer vriendelijk personeel. Iedere dag verse handdoeken en werd alles schoongemaakt.

• 8mariska05-08-2013

Hotel en plaats is super

Wij zijn 6 dagen in dit hotel geweest met onze dochter van 5 jaar. Het hotel is super, het personeel is zeer vriendelijk, kamer is mooi en de bedden slapen heerlijk. Wij hadden half pension geboekt, 2 gangen menu, onze dochter mocht elke avond kiezen van de kinderkaart. Het 2 gangen menu is het eten vrij luxe, maar wel lekker, voor de grote eter zou ik dit niet aanraden, ze vragen wel als je het op hebt of je voldoende hebt gehad, of dat je graag nog wat zou willen hebben. 1 avond hadden we een gril buffet, dit was geweldig. Wij sliepen op de derde verdieping, was zeer warm, staat wel een ventilator, maar een airco is met deze hitte wel aan te raden.

De ligging van het hotel is perfect, naast het buitenzwembad, het hotel betaald de entree. Je loopt zo van het hotel de stad in, naar het schitterende meer.

• 8ekie28-07-2013

Prima hotel met geweldig zwembad naast de deur!!

Ringhotel Am Badepark is een gemiddeld hotel, met prima kamers. Ontbijt is eenvoudig, maar goed, diner prima, kinderkaart sober. Het zwembad naast het hotel is super. Heel leuk voor kinderen van alle leeftijden en superschoon!

• 9erik jansen23-06-2012

Goed hotel in rustig in het centrum gelegen

geboekt i.v.m. de nederlandse eigenaar. Leuk hotel met zo'n 50 kamers en een goed restaurant. De kinderen konden gratis in het ernaast gelegen zwembad met 50 bad, spingtoren, 80 meter glijbaan ezv. Er ist NL TV (BVN). Auto kan je lekker laten en te voet of met de huurfiets naar het zentrum of om het meer.

• 7Mel26-02-2010

Familiehotel

Niet ver van huis in een andere omgeving. Met vele parken en bossen. Hotel leent zich voor uitstapjes in d omgeving, Oldenburg en Bremen. Het hotel staat onder nederlandse leiding.

• 9p. v.d. heuvel12-08-2007

Prachtig hotel, mooie, ruime kamer, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Prima plek om een week door te brengen en van de prachtige omgeving te genieten.

• 8A. Moret31-12-2004

Een goed hotel in een mooie omgeving. Prima voor uitstapjes naar bv. Oldenburg, bremen, etc.

Anders

3 tips over Hotel NordWest-Hotel Am Badepark

• mariska, 05-08-2013

Wij zijn naar het Jaderpark geweest dit is een attractie/dierenpark, is erg leuk. De midgetgolfbaan in Bad Zwischenahn is ook erg leuk. De stad Oldenburg kan je leuk shoppen

• ekie, 28-07-2013

fietsen rondom het meer is een leuke trip ook met kids.

• placanico, 01-08-2015

Bremerhaven, wilhelmhaven en Bremen. Zijn allemaal ongeveer een uur rijden vanaf het hotel.

0 vragen over Hotel NordWest-Hotel Am Badepark

• VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektDuits
    • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• ReceptieAanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Vissen, Zeilen
    • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken