Hotel Hientz Zum Rosenteich

1 review over Hotel Hientz Zum Rosenteich in het Nederlands

rustiek in directe omgeving van Kurpark & meer;

ans & herman
27-10-2011

toppunt van gastvrijheid, warme & hartelijke sfeer; rustig gelegen; je voelt je er meteen thuis. mooie ruime kamers, lekker en gevarieerde menu's; comfortabele aufenthaltsraum met grote legewiese. slechts 10 min. lopen naar het prachtige dorpscentrum en fanatastisch startpunt voor wandelen & fietsen. Kortom een aanrader en een cijfer 10 met griffel voor fam. Hientz en team.

Gereisd Met partner in mei 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hientz Zum Rosenteich in Bad Zwischenahn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hientz Zum Rosenteich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.