We hebben een aantal aanbieders voor Bad Zwischenahn voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Zwischenahn

Prachtige natuur ! Parklandschap

erik jansen,
    23-6-2012

En menging uit Bos, Veen, Park en weilanden. Heerlijk om te fietsen en te wandelen. Bad Zwischenahn is een soort Valkenburg op een Wassenaars niveau in de achtetuin van drenthe. Net over de grens maar toch heel anders. Echt aan te raden, ook als je op weg bent naar Hamburg of Kiel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Je waant je in zuid Duitsland

R.W.Akse,
    9-11-2011

De moeite waard voor reislustigen, gezelschappen,eenlingen, zowel zomers als s'winters wat te doen een wellenbad met zee water, je moet het mee maken, fotos stuur ik binnenkort.

m vr gr Rob Akse

Gereisd met partner in september 2011

Bad Zw.ahn

ans & herman,
    28-10-2011

prachtig dorpscentrum met uitstekend gevarieerd winkelbestand met goede parkeergelegenheid; heerlijk vertoeven in mooi aangelegd Kurpark aan het meer-gratis toegang;

startpunt voor mooie fiets-en wandeltochten in omgeving; bezoek aan Park der Garten en een boottocht op het prachtige meer, of een mooie wandeling rondom dit meer.

Gereisd met partner in mei 2011

Geweldig mooie plek

michelinebosch57,
    4-9-2011

Wij waren er tijdens de Bad Zwischenahnerwoche. 5 dagen feest met een braderie, een kermis, een optocht, veel eet en drinkgelegenheid, open dag op het Openlucht museum, en allerlei andere activiteiten. Erg mooie plaats aan een mooi meer. Fijne omgeving om te fietsen, alles is plat. Als er bij het Ferienhaus/wohning geen fietsen beschikbaar zijn, kan je een fiets voor €15,- per week huren of €5,- per dag. Wij hadden een groot Ferienhaus voor ons alleen (4 personen) net buiten het centrum, Fam Janssen, Stettinerstrasse 10, Bad Zwischenahn, Maar alles is goed bereikbaar per fiets. Leuke winkelstraat en eetgelegenheden. Wij waren er 14 dagen van 15 tot 27 augustus.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Mooi meer waar je fijn omheen kunt wandelen en fietsen en

familie met kinderen,
    22-3-2008

Mooi meer waar je fijn omheen kunt wandelen en fietsen en een tochtje met de boor kunt maken. Bij slecht weer is er altijd nog de mogelijkheid van het kuurbad. Het plaatsje zelf is heel netjes aangelegd. Prima voor te wandelen. Nette restaurantjes.

Gereisd familie in augustus 2007
Bad Zwischenahn scoort een 8,3 uit 10, op basis van 13 reviews