Hotel Villa Gerdes

2008

stijlvol weekend

jasper
6-7-2008

Mijn vriendin houd erg van jugendstill, dus de keuze was snel gemaakt. Maar ook ik was niet teleurgesteld: het ziet er allemaal hardtikke stijlvol en verzorgd uit!

Hartelijke ontvangst, kleinschalig familiehotel, persoonlijke aandacht....beter dan menig 5-steer hotel

Gereisd met partner in juli 2008

• AdresKramerstrasse 4 D-31542(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Gerdes in Bad Nenndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Gerdes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.