Hotel Harms

We hebben een aantal aanbieders voor Harms voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Harms in het Nederlands

Top hotel

caroline
7-8-2015

Op doorreis naar Berlijn hier gelogeerd. Zowel heen als terug in een fijne ruime kamer met extra zit/slaap gedeelte. Omdat we met z.n 3en reisde en hond was dit heel prettig. Mooie schoone ruimtes, mooi badkamer. Het ontbijt was heel uitgebreid en zeer verzorgd. Voor onderweg kregen we nog wat lekkers mee. Kortom, fijn hotel met persoonlijke aandacht in een onverwacht leuk en mooi dorpje,

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Rustig hotel, uitstekende sauna

wgilis
18-7-2012

Zeer gemoedelijke sfeer met aangenale sauna/wellness faciliteiten. Uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijke bediening

Gereisd Zakelijk in juni 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harms in Bad Nenndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.