Aparthotel Panoramic Bad Lauterberg

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag21°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Panoramic Bad Lauterberg voor je op een rij gezet:

Contact

113 reviews over Aparthotel Panoramic Bad Lauterberg in het Nederlands

niet voor Herhaling vatbaar

Rihana
6-8-2018

ik Zou hier niet voor de 2e keer boeken. Eten beperkt, niet veel keuze. Ontbijt het zelfde elke dag. Wat je van een All incl verwacht was hier geen sprake van. All incl is tot 21:00 u. Voor kinderen niet veel te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij hebben ons er prima vermaakt!

Fam. Elhorst
3-8-2018

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en de voorzieningen waren prima voor de kinderen om zich te vermaken. Het is wat gedateerd maar keurig schoon en netjes. Onze kamer beschikte over een prima badkamer , een slaap/woonkamer en een klein kamertje met stapelbed voor de kinderen. Het keukentje is wel wat klein maar handig om kleine maaltijden mee te maken. Wij hadden alleen de kamer dus geen all-inclusive maar als we broodjes wilden kopen of gewoon in het restaurant wilden eten kon dat en het eten was prima! Voor de prijs is het een prima hotel als basis voor leuke uitstapjes! Ook het parkeren was geen probleem overigens , wij konden onze bus gewoon kwijt op 1 van de parkeerplaatsen rondom het hotel. Het zwembad zit een beetje verstopt maar eenmaal gevonden kun je je er prima in vermaken en het is netjes en schoon , er is ook een apart kinderbadje voor de kleine.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Olthof
4-3-2018

Appartementen zijn redelijk gedateerd. Eten vonden we erg matig. Sauna en zwembad hebben we niet bezocht en kunnen we niet over oordelen. All inclusive loopt tot 21.00 en alleen geldig in het restaurant waar je eet. Vonden we een beetje een domper. In de bar moet je al gelijk betalen. Voor ons niet geschikt voor een 2de keer.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving

Marjolein
25-1-2018

Wij hebben 5 geweldige dagen gehad in de Harz met onze kinderen van 2&3 jaar. Er zijn veel leuke dingen in het hotel zoals oa kinderzwembadje en speelkamer. Het water in het grote zwembad was wel koud!! Maar het zwembad was zeer schoon en dit gold ook voor onze kamer. Wij wisten niet dat we stapelbedden kregen maar helaas was er geen kamer zonder stapelbedden, maar ook hiermee werden we vriendelijk te woord gestaan en we kregen schotten mee zodat de kinderen er niet uit vielen.. :) Eten is simpel en beetje lauw maar wel lekker en altijd genoeg. De broodjes bij het ontbijt zijn wel heerlijk vers!! Het is een prachtige omgeving waar je je wel een weekje kan vermaken

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2018

Mooie omgeving.

M. Van der Werf
23-8-2017

Wij zijn net terug van een weekje vakantie. Wat is de omgeving in het Harz gebied mooi. Een wandeling naar de Bismarck Turn, bovenop de berg is een aanrader.

Verder hotel erg gedateerd, maar het eten en drinken was goed.

Let op de verborgen kosten bij dit hotel als je gaat boeken. Wij hadden een hotelkamer geboekt, maar kwamen terecht in een appartement. Waar je dus moet betalen, voor de handdoeken of als je wil dat je kamer schoongemaakt wordt. Vonden wij erg vreemd, zoiets nog nooit meegemaakt. Ook je toiletpapier moet je bij de receptie vragen.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

echt fijn

fijn appartement
29-7-2017

Het appartement was heel ruim met een balkon dat uitzicht bood op de bossen. Je kon er heerlijk wandelen en zowel het ontbijt als het diner was uitgebreid en heel goed. Wij hadden een nog niet gerenoveerd appartement maar waren daar toch heel tevreden mee. Ook het personeel was prettig. Je kon ook eenvvoeding naar leuke dorpjes in de omgeving zoals bijvoorbeeld Bad Harzburg. Voor kinderen is er van alles te doen. Zowel buiten als binnen.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Veel te koud

Maayke
26-12-2016

Zwembad heeft een hele leuke uitstraling maar het water is echt te koud en ik ben iemand die Het niet snel koud heeft De rest vh hotel is echt superwarm😬

Gereisd Met jonge kinderen in december 2016

Aanrader voor gezinnen

A.MKamphof
6-11-2016

Erg vriendelijke begroeting tijdens het inchecken. Daarna naar het appartement, die enigszins gedateerd was. Pluspunt was dat het appartement brandschoon was. Nergens vlekken of kalkaanslag. Het appartement was ruim. De hond kon ook mee en je kon deze uitstekend uitlaten rondom het hotel. De zwemfaciteiten waren ook goed. Van alle buffetten hebben we genoten, de kwaliteit was uitstekend. Wij komen beslist nog een keer!

Gereisd Anders in oktober 2016

Nooit meer

Trijni
6-8-2016

Het hotel bestaat uit 2 grote woontorens en is waarschijnlijk redelijk als je van kinderen houdt. We hebben zelf geen kinderen en zijn rond de 60 jaar. We hebben het er 1 dag uitgehouden Wij waren er per ongeluk verzeild geraakt (er was een fout gemaakt bij de boeking van ons hotel en toen kregen we dit aangewezen) en we vonden het vreselijk! Overal rennende en krijsende kinderen. Voor het raam stond een duo te zingen; zichzelf begeleidend per gitaar. Er was geen rustig plekje te vinden. Het eten konden we opscheppen uit grote bakken. Het was lauw en smakeloos. Het personeel was heel vriendelijk, de kamer was gedateerd, maar netjes.

Gereisd Met partner in augustus 2016

heel fijn, centraal verblijf .

kik van der tak
26-6-2016

Kamers zijn gedeeltelijk gedateerd maar men is bezig om alles te renoveren. Service is goed, eten goed, eigenlijk geen minpunten. Hier vandaan rij je heel makkelijk naar alle mooie en oude plaatsen zoals Goslar, Wernigerode en Quedlinburg wat op de wereld erfgoedlijst staat.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

• WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Afstand tot strand< 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDuits, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Panoramic Bad Lauterberg in Bad Lauterberg (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Panoramic Bad Lauterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.