Bad Lauterberg (Harz)

We hebben een aantal aanbieders voor Bad Lauterberg (Harz) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Bad Lauterberg (Harz)

Neckermann

Reviews over Bad Lauterberg (Harz)

Heerlijke natuuromgeving

Fam Nijenhuis,
    25-6-2013

Voor wanderlaars is dit een perfecte omgeving. Vele wandelroutes en wat een mooie omgeving. de wandelroutes zijn zeer duidelijk aangegeven en in vele soorten kilometers te belopen. Bosrijk omgeving, heuvelachtig met beekjes en kleine meertjes.

In de wintermaanden is het weer veel te doen met skieen en langlaufen en wandelen natuurlijk. Dan is de natuur sprookjes wit.

Gereisd met partner in mei 2013

Mooi Harzgebergte

Loes Verhoeven,
    20-9-2012

We hebben met de motoren heerlijk gereden in de omgeving en enkele dorpjes en bezienswaardigheden bezocht. Verder zijn we een keer naar het dorpje gelopen. Maar 's avonds zijn we in het hotel gebleven en hebben gekaart met een heerlijk pilsje erbij. Aan meer hadden we geen behoefte.

Je ziet wel veel verwaarloosde en redelijk grauwe huizen. Is dit nog het gevolg van het oude Oost-Duitsland?

Gereisd met partner in september 2012

Een beetje teveel voor ouderen

Anne Geelof,
    9-5-2012

Bad Lauterberg heeft overdag z'n charme. Een goede leuke en gezellige winkelstraat, een mooi kurpark en een goede wandelmogelijkheden. 's Avonds is het redelijk uitgestorven, maar als je er maar een paar dagen bent kan dat de pret niet drukken.

Gereisd met partner in april 2012

Gezellig stadje

Irma,
    26-4-2009

Het stadje heeft een leuk centrum, met winkeltjes en restauarantjes,alleen irritant dat er auto's door heen mogen rijden.

Je kan ook met een stoeltjeslift naar boven, leuk uitzicht over het stadje.

Genoeg supermarkten (Lidl,Aldi etc )

Bij het Kurhaus heb je een leuk parkje met een mooie vijver. En langs het riviertje kan je leuk wandelen.

Gereisd met partner in april 2009

A) Klein rustig stadje met leuk centrum U) Voldoende via

J.A.M.F. Londeman,
    29-8-2006

A) Klein rustig stadje met leuk centrum

U) Voldoende restaurants

C) Dagelijks recreatieprogramma's via VVV (o.a. voor 55+)

O) Prachtige natuur in direkte omgeving

S) Idylische stuwmeren in direkte omgeving

K) Voldoende attracties voor jong en oud in direkte omgeving (Rutsbahn, Berenpark, Pullmancity2 Indianenpark, Vogelpark, Grotten, Midgetgolf, Subtropisch Zwembaden, Stoomtreinen, dagelijkse wildvoedering bij camping Erikabrücke, etc., etc...

Ook veel campings in de direkte omgeving.

ABSOLUUT de moeite waard om Bad Lauterberg en haar direkte omgeving eens te bezoeken.

Gereisd familie in augustus 2006
Bad Lauterberg (Harz) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 25 reviews