Hotel Royal Garden

4 reviews over Hotel Royal Garden in het Nederlands

Nostalgisch hotel

E
15-9-2011

Dit hotel deed mij echt aan vroeger denken aan onze wintersportreizen naar Oostenrijk. Een schitterend houten vakmanschap hotel zoals dit in deze regio gebouwd wordt. Met nog echte krakende vloeren zoals dat behoord in een houten huis.

De kamers zijn wat gedateerd, maar voor de prijs die je er voor betaald is dat logisch. Elke kamer beschikt over een douche, 2 persoonsbed, televisie en een tafel met 2 stoelen. Op de bedden liggen heerlijke dikke donzen dekbedden waar je helemaal in verdwijnt. De eigenaren zijn erg flexibel. Wij konden zelf aangeven hoe laat we wilden ontbijten en we werden netjes opgewacht toen wij 's avonds laat kwamen inchecken (23:15). Het ontbijt is goed. Met elke dag verse broodjes en keuze uit allerlei vleeswaren, kaas, yoghurt, eitje.

Het hotel ligt prachtig in een rustige omgeving maar heeft veel achterstallig onderhoud en is erg verwaarloosd. Het terras was ondanks het mooie weer gesloten. Er was geen mogelijkheid tot eten of drinken tot 17 uur. Vanaf de tijd dat het restaurant geopend was stonk het hele hotel naar eten. De kamer had vies gevlekt tapijt en vieze gordijnen. Er hingen spinnewebben. De badkamer was schoon evenals het linnengoed. Het ontbijt was voldoende maar alleen de eerste dag waren de broodjes vers, de dagen erna waren ze opgepiept. De eigenaars waren vriendelijk maar dit compenseert de negatieve factoren helaas niet.

slapeloze nachten!

wim olthof
3-8-2010

De kamers zijn bijzonder gehorig, de vloeren kraken heel erg, ook bij de buren, de bedden zijn erg slecht (tenzij je van spiraalveren houdt) en de in de badkamer hing een echte putlucht. Het hotel maakt een verlopen indruk, er waren dan ook bijna geen gasten. Het personeel bestond uit drie allervriendelijkste jongelui, die erg slecht Duits spraken. Wat wel positief was: Het ontbijt was prima en ook het wokrestaurant is aan te bevelen. Maar ga dan wel ergens anders overnachten, want wij hebben hier geen oog dicht gedaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Garden voor je op een rij gezet:

eenvoudig hotel voor weinig geld!

jan jonker
10-5-2010

Hotel Royal garden is een door een Chinees echtpaar geleid hotel met een uitgebreid Chinees / Mongools restaurant. De kamers zijn eenvoudig, maar ruim, schoon en voorzien van een t.v., badmare en een tweetal stoelen op de kamer. Wij hadden (aan de achterkant) een ruim balkon tot onze beschikking. Nadeel was dat de vloer van onze kamer verschrikkelijk kraakte.

Uitgebreid ontbijt aan tafel met verschillend beleg, ruime sortering brood, grote kan met sap en koffie. u kunt gebruik maken van het restaurant. Wij zouden dit in nederland een Wok restaurant noemen. Mogelijkheid tot wokken van verschillende soorten groeten, vlees en vis (w.o. pangafilet en roodbaarsfilet, maar ook kangoeroe-, struisvogel-, kippen-, kalkoenen-, runder- en varkensvlees. Daarnaast verschillende soorten sushi, salades en een uitgebreid saladebuffet. Daarnaast een uitgebreid warm buffet, als voorgerecht keuze uit twee verschillende soorten soep, als nagerecht keuze uit verschillende ijssoorten, gelatinepudding.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Garden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Garden in Bad Iburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Garden scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.