We hebben een aantal aanbieders voor Bad Harzburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Harzburg

Ontspannen wandelvakantie

Alma Rutgers,
    2-8-2018

We verbleven in Haus Stella. Betaalbaar, netjes en royaal appartement. Mooi stadje. Aparte architectuur. Vele wandelmogelijkheden door de bossen. Alle inkopen op loopafstand. We hebben een geweldige week gehad.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker voor herhaling vatbaar

Martin Goossens,
    19-7-2016

Bad Harzburg is een mooie grote plaats met nog veel oude gebouwen. Het is van oorsprong een kuuroord plaats wat ook te merken is aan de vele hotels die daarvoor zijn uitgerust ( Wellnes ). Vandaar dat het publiek grotendeels bestaat uit ouderen, neemt niet weg dat voor de jongeren genoeg te zien is. Men kan er heel goed uit eten tegen een redelijke prijs . Cultuur liefhebbers kunnen hier hun hart ophalen.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldige vakantie

Tallien,
    20-3-2012

We haddebn een geweldig verblijf in Villa Radau in Bad Harzburg. Een schitterend 4 sterren appartement met een grote loggia ,vlakbij het gezellige centrum. Bad Harzburg behoort tot de top vier van kuuroorden in Duitsland. Een bezoek aan Sole Therme is dan ook zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Badplaats op zijn retour

Mary ,
    2-12-2011

In juni hebben wij Bad Harzburg bezocht en wij vonden de stad een beetje uitgestorven, misschien omdat het nog niet begonnen was. Maar we hadden het idee dat deze plaats op zijn retour is. Op de autovrije winkelstraat en parkjes overwegend oudere mensen en na wat rondgewandeld te hebben bleek dat er heel veel verzorgingshuizen zijn en 55+ woonruimtes wordt aangeboden.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Oude kurplaats

haka1001,
    25-7-2011

Klein plaatsje in de Harz. Vroeger bekend als kuroord. Nu leven en kuren er vooral veel bejaarden. Dat geeft wel een rustige, bedaagde sfeer. Lange straat met winkeltjes waar wij ons prima konden vermaken. Kur-bad. Kabelbaan naar bergruine Harzburg. De Jungenbrunnen moet je zeker bekijken, wat een vrolijkheid straalt deze fontein uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011
Bad Harzburg scoort een 8,8 uit 10, op basis van 23 reviews