Hotel Vitalhotel Am Stadtpark

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag8°3°
Hotel Vitalhotel Am Stadtpark
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Vitalhotel Am Stadtpark voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Vitalhotel Am Stadtpark in het Nederlands

supergoed hotel, zalig ontbijt en diner

brandje,
8-9-2017

Hier doen ze alles om het naar je zin te maken. Prima bedden, ruime kamer (wel een beetje ouderwets,maar wat maakt dat uit?), centraal gelegen. Kamer wordt elke dag supergoed schoongemaakt. Het zeer uitgebreide ontbijt en het diner, met saladebuffet, laten niets te wensen over. Zeer vriendelijk personeel, je voelt je echt welkom. Buitenkant hotel is prachtig, in Jugendstil, zoals veel huizen in de deze mooie wijk! Restaurants, supermarkt en bakker op loopafstand. Ons is het supergoed bevallen! Wij hadden een arrangement via Voordeeluitjes. Super!

Gereisd met partner in augustus 2017

Aan te bevelen

Rien Passieux,
10-7-2017

Vriendelijk en servicegericht. Prima keuken.

Gereisd met partner in juli 2017

Gastvrijheid van begin tot het eind

Jacqueline Nass
17-11-2016

Mooie ruime kamer met goede bedden en fijn linnengoed. Goede badkamer en douche. Uitgebreid en prima ontbijtbuffet. Smakelijke maaltijden van goede en verse producten. Aardig personeel.

Gereisd met partner in november 2016

Geweldig !

Martin Goossens
19-7-2016

Zijn net terug (17-07-2016) van 3 dagen halfpension Vital Hotel. Alleen positieve ervaringen. De hotel eigenaren (echtpaar) doen, samen met het hele personeel, er alles aan om het de hotelgast 100% naar zijn zin te maken. Het 3-gangen menu - iedere dag keuze uit 3 soorten en verschillend per dag - was heel goed en meer dan voldoende. Ook altijd een keuze voor niet-vegetarisch menu. Mocht bij gebrek aan parkeerruimte voor het hotel - komt niet vaak voor - mijn auto op de prive-parkeerplaats zetten van de eigenaar. Kamer was heel netjes en iedere dag schoongemaakt. Hotel ligt 200 mtr. lopen van het grote centrum van plaats Bad Harzburg. Dit hotel is echt een aanrader, zeker gezien de prijs die je ervoor betaalt. Relatief veel oudere mensen aanwezig uit de omgeving die voor een rustige vakantie komen. Geen enkele overlast gehad omdat iedereen voor zijn rust komt.

Gereisd met partner in juli 2016

Gereisd met partner in juni 2016

vriendelijk

T van N
13-9-2015

Goed ontbijt ,en een fijne ruimte om een spelletje te doen !

Een gebrek aan ned zenders !!

Gereisd met vrienden in september 2015

Aan jong en oud aan te raden

Van Bockstal Oswald
17-7-2012

Bij aankomst aangenaam verrast door de ligging vlakbij het centrum met gratis parking.Zeer vriendelijk onthaal aan de receptie met zeer duidelijke informatie.Onze kamer in het aparte complex "Am Parckblick"was prima in orde en goed onderhouden.Ons viel vooral de ongelooflijke stilte op.Hier kan men echt tot rust komen.Een dikke pluim voor het personeel en het ongelooflijk rijkelijk ontbijt.Kamers werden dagelijks schoongemaakt.

Gereisd met partner in juni 2012

Dat je voor het eten aan tafel wordt gezet met twee anderen en dan ook nog naast elkaar is niet meer van deze tijd.Staat ook niet op de site Op zich is het eten goed, maar de voortdurende onhandigheid van personeel en weinig westerse klantgerichtheid gaf ons veel irritatie. Dan nog de onhandige autocratische opstelling van de manager werkt binnen het verblijf als een storende factor. Men heeft de ambitie om de "nieuwe markt" te openen maar blijven steken in de cultuur van 30 jaar geleden.

Gereisd met partner in september 2009

Een goed Hotel met een centrale ligging.

Bertha de Graaf
18-7-2009

Het hotel heeft veel een persoons kamers, de kamers zijn van verschillende afmeting en zijn ingericht met o.a. een schrijftafel, save, tv en een gemakkelijke stoel. De kamers worden goed onderhouden en er is genoeg wisseling van de handdoeken en beddengoed. Er is een lift maar niet alle kamers zijn per lift bereikbaar. De meeste kamers hebben geen balkon maar met mooi weer kan je in de hoteltuin zitten. Rustige ligging vlak bij het centrum met de Bummel-allee, het stadspark en kurpark. Het ontbijt en avond eten was heel goed, keuze menu.

Wij waren er niet voor een Kur maar om o.a. te wandelen en dat is heel goed mogelijk. Zeker ook een Hotel om je een paar dagen te laten verwennen.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vitalhotel Am Stadtpark in Bad Harzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vitalhotel Am Stadtpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.