Appartement Villa Radau

3 reviews over Appartement Villa Radau in het Nederlands

Appartement Villa Radau in Bad Harzburg is klasse

hans en anneke ter veen
8-2-2012

We hebben genoten van onze dagen in Villa Radau. De ontvangst door Kathrin was heel gastvrij. Het appartement is heel ruim en licht. Mooie keuken met nieuwe pannen en bestek en van alle gemakken voorzien. Ondanks dat het berekoud was, tot min 18 graden, hebben we heerlijk van de sneeuw genoten. Lekker kunnen langlaufen en skiën. Het moet hier in de zomer ook heerlijk zijn en dan lekker genieten op het grote balkon.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachige ervaring

Roelof en Dini
2-2-2012

We hadden een geweldig weekend in Bad Harzburg en in ons verblijf in het 4 sterren appartement Villa Radau. Ook zeer geschikt voor de oudere vakantieganger. Op de Bummelallee volop zitgelegenheid.Op loopafstand van het Kurpark.Het appartement is heel ruim en licht en een prima bed. Mooie keuken en badkamer. Nog een dagje naar Hahnenklee geweest en ook het stadje Goslar is zeer de moeite waard. We gaan deze zomer weer!! Echt aan te bevelen.

Gereisd met partner in januari 2012

Super accommodatie

Koos
9-1-2012

Het appartement is fantastisch. Heel riant met een groot overdekt balkon direct in het centrum van het kuuroord. De Bummelallee is direct om de hoek met veel restaurantjes en winkels. Sole Therme , het thermaal bad , behoort tot de top 4 van Duitsland. Al met al een geweldig verblijf

Gereisd met partner in januari 2012

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

• AdresDommesstrasse 3 38667(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Radau in Bad Harzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Radau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.