Hotel Villa Feise

Kleine hotelsWeer vandaag18°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Feise voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Feise in het Nederlands

Mooie ligging: centraal en toch rustig.

fam Heerze - van Leeuwen
24-7-2010

Villa Feise is een kleinschalig hotel ( 12 kamers) gevestigd in een stadvilla in het centrum van Bad Harzburg. Gescheiden door het altijd bruisende riviertje van de winkelstraat. Keurig ontbijt en vriendelijke eigenaar, die goede tips heeft waar naar teo te gaan en waar te eten. Parkeren (gratis) voor de deur en ook draadloos internet is gratis.

Gereisd met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Feise in Bad Harzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Feise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.