Hotel Victoria

5 reviews over Hotel Victoria in het Nederlands

Goed gelegen en sfeervol Hotel

Aart
18-7-2016

Sfeervol oud gebouw met prima kamers, vele met balkon. Statige ontbijtzaal met uitstekend ontbijt. Eigenaar duidelijk aanwezig om het welzijn van de gasten in het oog te houden en ook de vlotte bedrijfsvoering. Halfpensionformule is niet aan te raden: je kunt op drie locaties buiten het hotel van de kaart eten maar dan wel uitdrukkelijk de goedkoopste combinaties. Het berekenen van supplementen als je toch wat anders wilt, gebeurde tijdens ons verblijf tweemaal op discutabele wijze. Financieel gaat het dan om bijna niks en daar ga je geen herrie over maken maar het laat een vervelend gevoel achter. Logies met ontbijt boeken is een voortreffelijke oplossing en leidt tot een alleszins aangenaam verblijf. Drie ster superior is volkomen terecht.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel met rijke historie.

Paul
27-6-2016

Mooi historisch hotel van meer dan 100 jaar oud. Aan de buitenkant van voornamelijk hout zie je al dat het een mooi oud hotel met veel historie is. Binnen ervaar je nog de grandeur van weleer. Kamers zijn netjes en van moderne gemakken voorzien. Onze badkamer was netjes en had een goed douche maar was toch vrij sober wat voornamelijk kwam door de saaie tegels. Het onbijt was prima. Veel keuze uit allerlei brootjes en beleg geserveerd in een sfeervolle ruimte.

Gereisd met partner in Wed May 11 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel in centrum.

Jan
17-1-2016

Iets wat oud-collega maar prima sfeer . Ontbijt ook in orde.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een prima stadshotel.

Geert Datema
21-6-2009

Hotel Victoria ligt aan het begin van de voetgangerszone, aan een plein, waarop de Jungbrunnen (een fontein). De lijnbussen stoppen voor het hotel. Het hotel heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Onze kamer (232) was prima uitgerust met uitstekende bedden, een zitje en een douche. We hadden uitzicht op het plein. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het uitstekende ontbijt geniet je in het hotel, dineren kan in twee naastgelegen restaurants (Grieks/Duits en Chinees), die beide vanuit het hotel bereikbaar zijn. Om het hotel binnen te komen moet je 4 treden overwinnen. Eenmaal binnen is er een lift. Er was geen geluidsoverdracht vanuit de andere kamers en in de nacht ook geen straatlawaai.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een prima, niet te groot, stadshotel

Geert Datema
21-6-2009

Hotel Victoria ligt aan het begin van het voetgangersgebied, aan een plein, waarop een fontein.Lijnbussen stoppen voor de deur. Kamers (wij hadden 232) zijn goed verzorgd en van goede bedden voorzien. Wij keken uit op het plein, waar altijd wat te doen was. Er is geen geluidsoverdracht vanuit de andere kamers, ook niet via de douche. In de nacht is er ook geen lawaai vanaf de straat. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het voortreffelijke ontbijt geniet je in het hotel, dineren kun je in twee naastgelegen restaurants (Grieks/Duits en Chinees)Deze retaurants zijn vanuit het hotel bereikbaar. Het hotel heeft een eigen perkeerplaats voor de gasten, heel belangrijk omdat parkeren in Bad Harzburg moeilijk is.

Gereisd met partner in juni 2009

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria in Bad Harzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.