Hotel Tannenhof

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag20°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Tannenhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tannenhof in het Nederlands

Goed eenvoudig hotel

Bert Putters
23-7-2017

Wij hebben hier een nacht overnacht, vanwege terugreis uit Tsjechië. We hadden bij een aantal hotels gevraagd naar de prijs. Bij dit hotel konden we overnachten, dachten wij, voor € 67,= per nacht per kamer. Dit bleek de volgende dag per persoon te zijn. We hebben er heerlijk gegeten, maar met de wijn werd gesjoemeld. Op de kaart stond een andere prijs per glas en kregen ongevraagd een karafje. Het eten was uitstekend. Ook het ontbijt was goed verzorgd. De kamer was schoon en de badkamer super. We waren totaal per koppel voor een nacht € 193,= kwijt. Een arrangement is een stuk voordeliger en de mensen krijgen een vast menu waaruit kon worden gekozen.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Infrarood sauna, Kleurentherapie sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tannenhof in Bad Harzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tannenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.