Hotel Romantikhotel Braunschweiger Hof

Hotel Romantikhotel Braunschweiger Hof

9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Romantikhotel Braunschweiger Hof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Romantikhotel Braunschweiger Hof in het Nederlands

Perfect hotel in een aangenaam stadje

Alles perfect.,
25-8-2017

De suite waarin wij logeerden was in een woord af. Bovendien was het half pension ook erg goed. Een heerlijk uitgebreid ontbijt en een lekker 4 gangen diner. Een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2017

Plek om terug te komen.

c van dijkman
10-8-2016

Relaxte sfeer.

Hartelijk en attent personeel. Verzorgde sfeervol ingerichte kamers. Mooie grote tuin. Veel faciliteiten.

Prima eten. Aanrader.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

• RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romantikhotel Braunschweiger Hof in Bad Harzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romantikhotel Braunschweiger Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.