Aparthotel Plumbohms Bio-Suiten

1 review over Aparthotel Plumbohms Bio-Suiten in het Nederlands

Super fijne vakantie gehad

Joy,
7-9-2018

Zeer fijn hotel, zeer ruime familiekamer met aparte slaapkamer groot balkon. Heerlijk omtbijt en diner buffet, voor ieder wat wils. Op maandag Griekse avond met grieks buffet en Griekse dans. Fijn zwembad en het strand op 2 minuutjes lopen. Wij gaan hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Plumbohms Bio-Suiten in Bad Harzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Plumbohms Bio-Suiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.