Camping Harz Camp Göttingerode

13 reviews over Camping Harz Camp Göttingerode in het Nederlands

Een aanrader!

Sandra,
12-5-2018

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op deze camping. De camping is goed verzorgd en goed onderhouden. De eigenaren en het personeel waren vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is keurig en wordt goed schoon gehouden. Ook toen het drukker werd bleef alles schoon. Het douchen kost 50 cent voor 3 minuten. Wil je langer douchen, dan kun je meteen verlengen voor 6 minuten. Het eten in het restaurant is fantastisch! Alles wordt vers bereid tegen een zeer redelijke prijs. Echt een aanrader als uitvalsbasis voor mooie wandeltochten, of bezoekjes aan de leuke plaatsen.

Gereisd met partner in mei 2018

teleurstellend

Hendrik de Jong,
11-8-2017

Een goede camping voor een doorreis en een goed restaurant Wat er niet goed aan was dat je er overal voor moet betalen en de onvriendelijkheid straalt er van de eigenaresse af. Onze kinderen wilde de bestelde broodjes ophalen die stuurde ze gewoon weg. Is denk ik tijd dat ze met pensioen gaat. De bezem ontbrak nog.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne camping in een mooie omgeving

Familie Bruinsma
29-8-2016

Wij hadden begrepen dat reserveren tevoren niet mogelijk was, maar dit bleek ook helemaal niet nodig omdat er voldoende plek was. Deze camping heeft een lange middagpauze en op dat moment kan men zich niet aanmelden, maar heel fijn is dat men dan toch alvast een vrij plekje kan uitzoeken en zich kan installeren waarna men zich later aan kan melden. Wij vonden het een fijne en schone camping. Het sanitairgebouw is super. Voor de douches moet men 50 cent betalen voor 3 minuten water, maar deze douchetijd bleek ruim voldoende omdat er een fikse straal uit de sproeier komt en de douchetijd ook onderbroken kan worden. Wij hebben nooit hoeven wachten om (in het hoogseizoen) gebruik te kunnen maken van douches of toiletten. Op de camping kun je ook heerlijk eten en er is een rond zwembad, beetje te klein om baantjes te trekken, maar wel goed om even af te kunnen koelen. Verder beschikt de camping ook over een sauna, maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. De omgeving, de Harz, is zeer mooi om te bezoeken. Op de camping troffen wij weinig Nederlanders aan, er stonden wel veel mensen uit Denemarken.

Gereisd met partner in juli 2016

schitterende camping maar te stil en te duur

Hans en Willy
17-6-2015

De camping op zich is schitterend, echter in juni zijn er nauwelijks gasten. De camping hanteert geen Acsi tarieven en staat ook niet in de gids. Aan de ene kant is de camping modern, maar alles gaat nog met pen en papier; je moet de camping contant betalen. Voor alles moet je apart betalen.( douche, stroom, muhl, e.d.) Dat betekent in het voorseizoen zo'n 30 euro per dag terwijl een Acsi camping van dezelfde kwaliteit 18 of 20 euro kost All In. Receptie beperkt open dus rijden mensen de camping op en vertrekken weer

Gereisd met partner in juni 2015

Leuke rustige camping

Richard
14-9-2011

We hebben hier in 2005 een dag of 10 gestaan. De camping is perfect verzorgt en je kan heerlijk eten in het restaurant.

Er is voldoende te doen in de omgeving en zeker voor fietsers en wandelaars.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Leuke camping

FAM. e
14-8-2011

Een zeer rustige camping, veel Denen die op doorreis zijn. De omgeving is zeer prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeker een aanrader.

Lennart
26-4-2011

In de zomer van 2010 ben ik voor een fiets vakantie op deze camping geweest. Voor mountaine bikers zeker een goed gebied. Maar voor alle andere toeristische dingen is er zat te beleven in de omgeving. 1 week is toch helaas te kort geweest. Ik heb het reuze naar mijn zin gehad en de service was uitstekend. Ik heb de campuing aangeraden aan familie, kennissen en vrienden. Jammer dat je voor o.a de trampoline moet betalen en dat het zwembad aan de kleine kant is. Maar er is een groot zwembad op een korte afstand.

Gereisd alleenreizend in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping!

Theo en Yvonne
17-8-2010

We hebben een paar dagen op de Harz Camp gestaan. Mooie omgeving, schoon sanitair, vriendelijke eigenaren. Vandaar uit kan je alle kanten op. De Rammelsberg is de moeite waard om te bekijken. En de plaats Goslar ook! De broodjes kun je bestellen en s'morgens ophalen. Komen we zeker weer terug!

Gereisd met partner in juni 2010

Mooie camping, zeer schone toiletten

W.Reddingius
15-3-2010

Nette camping, gunstig gelegen nabij bos. Echter terein aan overzijde van de weg is sterk aflopen, dit voor het plaatsen van een caravan. In het voorseizoen kan het lawaaierig zijn door jeugd met kano's.(meestal in de weekenden).

Gereisd met partner in maart 2010

nette camping

Carla
3-6-2009

pluspunten; Prachtig sanitair, geweldige omgeving nml. het Harzgebergte, vlakbij een heel mooi binnen- en buitenzwembad

minpunten; zwembad op camping is een soort groter opblaasbad voor in de tuin, restaurant voldoet niet aan wat we van Duitsland gewend zijn, weinig te doen voor kinderen

Kortom, goeie camping om de Harz te ontdekken, maar van de camping zelf moet je niet te veel verwachten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2005

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Harz Camp Göttingerode in Bad Harzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Harz Camp Göttingerode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.