Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag24°10°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Gruppenhauses Breitenberg Panorama voor je op een rij gezet:

4 reviews over Vakantiehuis Gruppenhauses Breitenberg Panorama in het Nederlands

prima hotel

dinantwolterink
20-6-2012

half mei 2012 hier een nacht verbleven - rustig gelegen hotel - zeer aardige eigenaren - goede kamers - reele prijzen - schitterend uitzicht - kortom een hotel om nog eens terug te komen

Gereisd alleenreizend in mei 2012

Wat een grote Topper

D.Nijsink
4-6-2012

Wat een grote TOPPER. We zijn nu al 2 keer geweest en hopen snel weer een paar dagen tegaan. we hadden een zeer goed ontbijt en de eigenaar heeft veel van de omgeving verteld. Super hoor ,een aanrader voor wie ook maar 2 of 3 nachten wil,alles is ook bespreekbaar. Saskia en Jan Hatelijk dank en veel succes.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit hotel is ons goed bevallen. Vanaf het terras (en vanuit de eet'zaal') heb je een prachtig uitzicht over het Harz-gebergte. Een net hotel voor een normale prijs, ongeveer 1 Km vanaf de gezellige Bummel-allee (winkelstraat). Rustig gelegen, op een berg. Wil je dus veel lopen vanaf het hotel, hou dan rekening met enige 'bergbeklimming' op de terugweg naar het hotel toe. Veel leuke bezichtigingen in de omgeving. Ongeveer 10 minuten van het gezellige stadje Goslar en het iets grotere stadje Werningrode (met een prachtig kasteel). Eigenaar van dit hotel is gastbrij en vriendelijk. Op je verjaardag wordt je hier verrast met een glas Sekt bij het ontbijt. Eten (ontbijtbuffet) was erg lekker, gevarieerd en vers. N.B. : Voor het uitgaansleven moet je hier NIET naar toe gaan ; in dit stadje zie je voornamelijk oudere gepensioneerden lopen die hier wonen. Maar daarom was het stadje niet minder gezellig!

Gereisd met partner in augustus 2010

zeer tof hotel

danny bauwens
28-8-2009

zeer net vriendelijk mooie streek prijs ok zal nog zeker tereug willen gaan

Gereisd met partner in augustus 2009

Vakantiehuis info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gruppenhauses Breitenberg Panorama in Bad Harzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gruppenhauses Breitenberg Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.