Hotel Am Eichenberg

Kleine hotelsWeer vandaag24°10°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Am Eichenberg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Am Eichenberg in het Nederlands

"Als een warm bad"

Guus,
10-8-2017

Rustige ligging in een mooie wijk. Niet te ver van centrum. De familie en het personeel zijn heel hartelijk en behulpzaam. Mooie kamer met balkon en fijne bedden. Heerlijk uitgebreid ontbijt en diner! Prachtig restaurant (alles nieuw). Super wellness en splinternieuw! Kortom: Echt genieten!

Gereisd met partner in augustus 2017

Goed hotel, mooie plek, lekker eten

Paul
25-7-2014

Een prachtige plek in een mooi stadje. Goed uitgangspunt voor wandeling. Wij zaten in een goedkopere kamer met prima uitrusting. Bedden waren ok. Erg aardige mensen. Hotel heeft geen grandeur, maar is gewoon prima

Gereisd met partner in juli 2014

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken
  • WintersportSkiën

• AdresFritz König Straße 17 38667(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Eichenberg in Bad Harzburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Eichenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.