Hotel Am See

Hotel Am See
6,9

14 reviews over Hotel Am See in het Nederlands

Matig hotel: voor snelle kritiekloze eters

jgjeuring
11-5-2013

Hotel am See in Olsberg ligt op leuke locatie in mooie omgeving. Onze kamer was mooi, netjes, kompleet en leek redelijk recent vernieuwd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ons arrangement: HP en "all inclusive". (zie site) Het ontbijt en diner is ronduit matig. Zowel keuze als presentatie is erg matig, incompleet. Diner was 5 dagen lang hetzelfde. Enige afwisseling is het vlees, verder elke dag dezelfde groenten, salade en toetjes in dezelfde schalen gekieperd. Aan presentatie en variatie wordt niets gedaan. Fantasieloze alles snel afraffelt en dan verdwijnt. Diner is om 19uur maar is vaak eerder omdat de "kok" naar huis wil.... Er wordt NIET bijgevuld en OP=OP! Navragen wordt door personeel afgewimpeld met: er ligt toch nog genoeg anders? Gewoon erg erg slecht dus. Het is duidelijk een hotel op zijn retour en zijn vergeten wat een hotel runnen inhoudt! GEEN aanrader voor wie weet hoe het in een hotel dient te zijn en die verwacht als een gast behandeld te worden!

Gereisd Met partner in mei 2013

Prima hotel voor een prima prijs

Kuppens
27-12-2012

Wij hadden al geboekt , toen we een aantal beoordelingen lazen, waar we niet vrolijk van werden. We zijn met de Kerst geweest, het was geweldig. Gewoon lekker eten, de boel was prachtig aangekleed, de tafels zagen er top uit met Kerst. Verder heb je wel verschillende types kamers en wij hadden het geluk een erg mooie en ruime kamer te hebben gekregen. Voor het geld wat we betaald hebben en wat we ervoor hebben gekregen, is dit echt top. We waren met 2 kinderen, het is niet echt een kinderhotel, maar ze hebben zich prima vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2012

Prachtige lokatie Hotel am See Olsberg Sauerland

jansen
30-10-2012

Net terug van 4 dagen weg. Wij hebben het heerlijk gehad in bovengenoemd hotel. Wij hadden all incl. geboekt. Van 18 tot 21 uur gratis drankjes. Aardige mensen. Eten ook goed. Een erg goede verhouding van prijs/kwaliteit. Kamers heerlijk warm en schoon. Prima bedden. Er is een lift. Vanaf hotel kun je leuk wandelen, ook naar het stadje en het station.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Prima hotel op mooie plek

Don Blankestijn
31-1-2012

Wist niet wat ik er van moest denken n.a.v. alle vorige reacties. Wij zijn blij verrast met de plek en het hotel. Hotel is a/d buitenkant wat gedateerd maar binnen is bijna alles vernieuwd. Personeel uiterst vriendelijk, kamer dik in orde(ja de oranje kozijnen zouden een verfje kunnen gebruiken) en een ontbijt waar je werkelijk niets te kort kwam. Wij hebben ook 2x in het restaurant gegeten, niets dan lof voor het eten. Hotel ligt aan een meertje met v/a de meeste kamers mooi uitzicht. Ook Bad Gandersheim zelf is een mooie plaats waar van alles is te zien. Ook de omgeving bied voldoende mooie plekken en plaatsen om een week daar te vertoeven. Wij waren er 4 nachten, en hadden dus tijd te kort. Een aanrader dit hotel.

Gereisd Met partner in Sun Jan 22 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

tevreden klanten

Elke
7-11-2011

Taart gekregen bij aankomst, samen met koffie of thee, dan de gratis cocktail gaan halen in de bar (ook alcoholvrij mogelijk) en daarna daan aangeschoven bij het avondeten in buffetvorm, we hadden hier enorme schrik voor door de slechte reacties hier op het eten, maar dat is fantastisch meegevallen, 20!! verschillende soorten koude gerechten als voor/bijgerecht, alle dagen andere soep, keuze uit 2 soorten vlees, 2 soorten warme groenten en frietjes/aardappelpuree of rösti, en een uitgebreid desertenbuffet, dan naar de slaapkamer, slaapgedeelte redelijke grootte, vrij modern en proper, bedden goed één hoog en één laag bed (dit was geen kinderbed zoals hieronder ergens staat), badkamer redelijk ruim, beetje verouderd maar proper, rustig geslapen, ontbijtbuffet zeer uitgebreid, yoghurt 4 soorten, fruitsalade en vers fruit, verschillende soorten beleg kaas / vlees, english breakfast, veel soorten brood/broodjes, soms croissant, 1 x suikerbrood en notenbrood, lees verder bij tip

Gereisd Met partner in oktober 2011

een goede uitvalsbasis

fam van der Veen
21-10-2011

Hotel am See is een goede plek om een paar dagen te verblijven. Veel te zien in de omgeving ver weg en dichtbij. Ontbijt en diner waren prima. Een minpuntje was een erg krakend bed.

Gereisd Met partner in Mon Oct 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een plaats om terug te komen

Nanno S. van der Wiel
6-10-2011

Ruime kamer (licht en erg netjes) met groot raam, balkon en meerzicht. Er is rust en stilte. rondom hotel en stad veel wandelpaden (langs de riviertjes en om de diverse meertjes). Vriendelijke medewerkers. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ligging

Marijke en Charles Jorna
9-9-2011

Het hotel ligt in een mooie omgeving. Kamers waren uitstekend en de bediening was zeer vriendelijk. We hadden ook nog mooi weer dus wij hebben volop genoten.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

poelstra
24-8-2011

Uitstekend binnenbad met badjassen,slippers en handdoeken. Goed ontbijt,het diner kan iets uitgebreider en gevarieerder.Het hotel heeft een mooi terras langs het meer.

Gereisd Met partner in Sat Aug 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aan te raden

Gerda en Koos
17-7-2011

wij hebben genoten van wat er is natuurlijk kan die ene deurkozijn een lik verf gebruiken maar in het geheel genomen , een gezellig ,vriendelijk hotel. zeker voor die prijs die wij betaalden, de omgeving is zeer zeker de moeite waard om ontdekt te worden savonds is het rustig/stil , gezellig nog een afzakkertje nemen kan eigenlijk niet en dat was wel jammer maar het gezellige stadje gandersheim ligt op ong. 10min loopafstand en dat vonden wij prettig

Gereisd Met partner in juli 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am See in Bad Gandersheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.