Reviews over Bad Gandersheim

Een echte aanrader

Eric - Lars,
    21-1-2016

Trekkersveld was erg ruim en men kan zelf een plaatsje zoeken.

Prima hotel voor een prima prijs

Kuppens,
    27-12-2012

Wij hadden al geboekt , toen we een aantal beoordelingen lazen, waar we niet vrolijk van werden. We zijn met de Kerst geweest, het was geweldig. Gewoon lekker eten, de boel was prachtig aangekleed, de tafels zagen er top uit met Kerst. Verder heb je wel verschillende types kamers en wij hadden het geluk een erg mooie en ruime kamer te hebben gekregen. Voor het geld wat we betaald hebben en wat we ervoor hebben gekregen, is dit echt top. We waren met 2 kinderen, het is niet echt een kinderhotel, maar ze hebben zich prima vermaakt.

Prachtige lokatie Hotel am See Olsberg Sauerland

jansen,
    30-10-2012

Net terug van 4 dagen weg. Wij hebben het heerlijk gehad in bovengenoemd hotel. Wij hadden all incl. geboekt. Van 18 tot 21 uur gratis drankjes. Aardige mensen. Eten ook goed. Een erg goede verhouding van prijs/kwaliteit.

Kamers heerlijk warm en schoon. Prima bedden. Er is een lift. Vanaf hotel kun je leuk wandelen, ook naar het stadje en het station.

Prima hotel op mooie plek

Don Blankestijn,
    31-1-2012

Wist niet wat ik er van moest denken n.a.v. alle vorige reacties. Wij zijn blij verrast met de plek en het hotel. Hotel is a/d buitenkant wat gedateerd maar binnen is bijna alles vernieuwd. Personeel uiterst vriendelijk, kamer dik in orde(ja de oranje kozijnen zouden een verfje kunnen gebruiken) en een ontbijt waar je werkelijk niets te kort kwam. Wij hebben ook 2x in het restaurant gegeten, niets dan lof voor het eten. Hotel ligt aan een meertje met v/a de meeste kamers mooi uitzicht. Ook Bad Gandersheim zelf is een mooie plaats waar van alles is te zien. Ook de omgeving bied voldoende mooie plekken en plaatsen om een week daar te vertoeven. Wij waren er 4 nachten, en hadden dus tijd te kort. Een aanrader dit hotel.

tevreden klanten

Elke,
    7-11-2011

Taart gekregen bij aankomst, samen met koffie of thee, dan de gratis cocktail gaan halen in de bar (ook alcoholvrij mogelijk) en daarna daan aangeschoven bij het avondeten in buffetvorm, we hadden hier enorme schrik voor door de slechte reacties hier op het eten, maar dat is fantastisch meegevallen, 20!! verschillende soorten koude gerechten als voor/bijgerecht, alle dagen andere soep, keuze uit 2 soorten vlees, 2 soorten warme groenten en frietjes/aardappelpuree of rösti, en een uitgebreid desertenbuffet, dan naar de slaapkamer, slaapgedeelte redelijke grootte, vrij modern en proper, bedden goed één hoog en één laag bed (dit was geen kinderbed zoals hieronder ergens staat), badkamer redelijk ruim, beetje verouderd maar proper, rustig geslapen, ontbijtbuffet zeer uitgebreid, yoghurt 4 soorten, fruitsalade en vers fruit, verschillende soorten beleg kaas / vlees, english breakfast, veel soorten brood/broodjes, soms croissant, 1 x suikerbrood en notenbrood, lees verder bij tip

Bad Gandersheim scoort een 7 uit 10, op basis van 7 reviews