Hotel Pension Sonnenhügel

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag5°2°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Sonnenhügel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pension Sonnenhügel in het Nederlands

Keurig, maar saai

Rob
21-8-2015

3 nachtjes Sonnenhugel geweest, keurig Hotel maar saai, personeel super correct en vriendelijk. Hotel zelf had te maken gehad de avond voor onze aankomst, gevolg geen werkende lift, geen radio tv en wifi. Lift en wifi werkte toen we weg gingen nog niet. Dit was vooral voor oudere gasten een probleem ( veel 60+ ) wij waren als jongere gasten op de hoogste en verst gelegen kamer ondergebracht, wel groot maar verschrikkelijk warm. Wij zullen er niet snel terug komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Sonnenhügel in Bad Bevensen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Sonnenhügel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.