Tijdelijk €25 aanbetaling

Campingplatz am Berg

We hebben de beste aanbieders voor Camping Campingplatz am Berg voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 53 reviews
+10

7.1GoedScore uit 53 reviews
  • 7.1Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

53 Reviews over Campingplatz am Berg

• 7Henri en Bianca huijbers23-06-2022

Mooi onderhouden en gezellige camping

Super leuke camping net sanitair en op redelijke loopafstand van het dorp via bos ook wandelroutes te verkrijgen goed onderhouden en vooral heel gezellig

• 6Gustavo26-09-2020

Kille camping

"Wij blijven hier graag 1 nacht i.v.m. wandelvakantie", vertelden wij de koele eigenaresse. In plaats van te vragen hoe onze reis was geweest en wat we van plan waren, kregen wij een plek op een campingplaats i.p.v. op het gezellige trekkersveld. De Gaststätte op de camping was niet open i.v.m. corona, dus konden wij niet daar verblijven om de kille avond door te brengen. De volgende ochtend was de eigenaar politieagent aan het spelen om de coronaregels in het sanitairgebouw na te leven; dat sloeg over op de andere gasten die snel hun zaakjes regelden. Sanitair: schoon. Camping: mooie vlakke plaatsen en rustig 's nachts. Prijs: €21,00 aan de hoge kant voor 2 pers en trekkerstent zonder stroom.

• 1Eetgelegenheden
  • 7Leenders20-08-2020

Heerlijk

Prima camping, mooie grasmat en zeer ruime plaatsen in trappen/terrassen. Direct vanaf de camping t bos in. Op fietsafstand 15min. Naar centrum/Burcht. Prima sanitaire voorzieningen, wordt goed schoongemaakt. Bij ons op favorietenlijst! #svr Restaurant was dicht...(covid-19)

• 6Eetgelegenheden
  • 10Lucienne Gabeler03-08-2020

Tot rust komen op een fijne camping in het groen.

Zeer verzorgde goed onderhouden knusse camping. Sanitair super schoon, hartelijke eigenaren en een mooie fiets omgeving. Genoten van ons plekje met uitzicht op korenveld en herten.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Anton en Alice Snel06-07-2020

Mooie camping met prachtig uitzicht

We hebben genoten prima sanitair grote plek om te staan zeer hartelijke ontvangst. Mooie fietsroutes en prachtige wandelmogelijkheden. Leuke terrassen prima eetgelegenheden.

• 9Eetgelegenheden
  • 9A. Elstrodt27-06-2020

fantastisch

Mooie camping met redelijk grote plaatsen. We kwamen voor twee dagen en dat zijn er acht geworden. Vriendelijke ontvangst en prima sanitair. Mooie omgeving en prima fietsroutes. We komen zeker nog een keer terug

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Vermeer11-07-2019

Prima

Fijne campjng en heerlijke douches. Ontvangst is vriendelijk en de plaatsen zijn mooi met eigen watertappunt en afvoer. We komen hier zeker een keer terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Kees Boer25-06-2019

"Erholungscampingplatz"

Gelukkig een camping zonder animatieteam en dergelijke toestanden. Mgt altijd bereid tot info en overleg. Wel zijn hier regels gewoon regels, die neerkomen op gewoon fatsoen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Fam. Dibbets20-06-2019

Mooi plekje, maar ongeschikt voor kinderen

1 nachtje gestaan, mooie omgeving, mooie camping. Alleen geen aanrader met kinderen. We hadden onze camper nog niet eens goed en wel geparkeerd, en toen werden de kinderen al (onvriendelijk) weg gestuurd van een stukje gras naast onze plek... "heb respect voor de boer, dit is niet onze grond, weg hier"... Geen speeltuintje, alles heel stil.

• 4Eetgelegenheden

eigenaar, 23-06-2019

Allereerst hartelijk bedankt voor uw review. Wij hebben u (ruim) na sluitingstijd(20.00u) van de receptie ontvangen bij ons op de camping. De kinderen is inderdaad gezegd niet daar te spelen omdat de grond niet ons eigendom is maar van iemand anders, verder hebben wij inderdaad geen voorzieningen voor kinderen, maar er word ook niet door ons gesuggereerd dat wij ingericht zijn voor kinderen in geen enkele gids of op onze website vermelden wij dat wij voorzieningen voor kinderen zouden hebben en ook in diverse reviews valt te lezen dat wij geen camping zijn die geschikt is voor mensen met kinderen. Maar goed de 1 voor kindvriendelijkheid kan ik nog enigszins begrijpen maar een 4 voor de eetgelegenheid waar u geen gebruik van heeft gemaakt is voor mij onbegrijpelijk en oneerlijk. Waar de meeste mensen een ruime voldoende geven voor de hygiëne bij ons, komt er bij u een onvoldoende uit, dat vinden wij jammer en hadden graag van u persoonlijk bij vertrek gehoord wat er in uw ogen niet in orde was. Wij willen u nogmaals bedanken voor uw review en zouden nog graag van u persoonlijk willen horen wat er bij ons aan de hygiëne niet in orde was zodat wij ons op dat punt kunnen verbeteren.

• 8Jos en Marga Stam13-09-2018

We komen graag nog een keer terug.

Vlakke plaatsen, schoon gratis sanitair, vriendelijke eigenaren. Veel wandel en fiets mogelijkheden.

• 8Eetgelegenheden

Camping Campingplatz am Berg info