Tijdelijk €25 aanbetaling

Altes Wasserwerk

We hebben de beste aanbieders voor Pension Altes Wasserwerk voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 15 reviews
+17

9FenomenaalScore uit 15 reviews
  • 9Waardering

Pension info

• Rolstoel toegankelijk
Meer pension info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Altes Wasserwerk

• 9Linda Krispin16-04-2022

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Zeer hartelijke ontvangst, duidelijke informatie vooraf en tijdens verblijf (eigenaar spreekt Nederlands). Ontbijt prima, centrum op 5 minuten lopen.

• 8Mariska04-05-2018

Geslaagd!

Goede accomodatie met keuken en badkamer. Prima ontbijt en zeer vriendelijke eigenaren. Leuke omgeving.

• 10Tina Slot28-08-2016

Adres om bij anderen aan te bevelen!

Alles klopte: het weer, vriendelijke ontvangst, goede huurfietsen, fijn vakantiehuis, uitgebreid ontbijtbuffet. Kleine attente gebaren, zoals onze moeder van 82 met de fiets in de bus naar het kasteel brengen zodat ze die steile klim niet hoefde te doen. Een kan koffie mee kunnen nemen naar ons huisje. Klant is hier koning hoor!

• 10Albert en Marijke08-08-2016

Geweldig weekend gehad!

Gastvrije ontvangst. Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Schone kamer met fijne bedden. Heerlijk ontbijt. Gemoedelijke en ontspannen sfeer. We komen zeker nog een keer terug!

• 8Richard Roumen14-04-2016

Helemaal goed en plezierig

De kamers zijn prima en het ontbijt Geweldig. Het personeel is vriendelijk en heel behulpzaam

• 10Ludger Kolling01-01-2015

Pension Wasserwerk genial

Einfach nett. Freundlicher Empfang man fühlt sich richtig wohl. Schöne Zimmer. Gute Lage. Entspannung pur mit viel Ruhe.

• 10Wim en Hennie Vermeulen24-02-2014

Heerlijk pension

Heerlijk pension. Mooie kamer, uitgebreid ontbijtbuffet en zeer vriendelijke eigenaren. Een absolute aanrader

• 10j_koster609-02-2014

echt heerlijk weekend gehad!

geweldig fijn weekend gehad in pension altes wasserwerk. heel fijne gastvrouw en gastheer die alle tijd voor je nemen om het je zo goed mogelijk naar het zin te maken. wij hadden een heerlijk ruim,schoon en gezellig appartement met alle comfort die je maar kunt wensen. fijne badkamer,keuken,koelkast, heerlijk zitje met fijne stoelen en flatschreen tv met prima beeld en genoeg zenders, oa een universeel nederlands kanaal. s' morgens wordt er een heerlijk ontbijt buffet geserveerd met veel keus. af en toe een lekker koud biertje uit koelkast ontbijtzaal mee naar de kamer,zelf pakken en bij houden,alles zeer ongedwongen. zeer goede kwaliteit/prijs verhouding. wij voelden ons zeer om ons gemak in dit hotel/pension. dank nogmaals aan de gastheer en gastvrouw,gewoon heel fijne,spontane mensen! we zullen hier zeker nog weer terug komen!

• 9Arjan en Stella02-11-2013

Een aanrader!

Pension Altes Wasserwerk is gezellig, kleinschalig, op loopafstand van het dorp, mooi uitzicht op de burcht. Heel vriendelijk personeel! Ze vroegen bij het ontbijt of je nog tips nodig had voor de dag. Ze leenden een fietskaart uit bij de gehuurde fietsen. Ze hadden tips voor fietstochten. Het ontbijt was erg lekker. 's Avonds kon je in de huiskamer zitten en koffie/thee pakken of fris/bier tegen een kleine vergoeding.

• 8R Bunte25-08-2013

Goede plek voor herhaling vatbaar

Goed pension goede uitval basis om er op uit te gaan Een goed maar eenvoudig ontbijt mag wat variatie in (kook en bak of roer ei) Bij afwezig zijn van personeel toch drinken te verkrijgen op goed vertrouwen tegen nette prijzen (liter cola €1,80 koffie€0,80) Door omstandigheden een dag eerder naar huis zonder te vragen is deze dag in mindering gebracht op de eind af rekening

Pension Altes Wasserwerk info

Het complex