Pension Altes Wasserwerk

14 reviews over Pension Altes Wasserwerk

• 2018
    8Mariska04-05-2018

Geslaagd!

Goede accomodatie met keuken en badkamer. Prima ontbijt en zeer vriendelijke eigenaren. Leuke omgeving.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10Tina Slot28-08-2016

Adres om bij anderen aan te bevelen!

Alles klopte: het weer, vriendelijke ontvangst, goede huurfietsen, fijn vakantiehuis, uitgebreid ontbijtbuffet. Kleine attente gebaren, zoals onze moeder van 82 met de fiets in de bus naar het kasteel brengen zodat ze die steile klim niet hoefde te doen. Een kan koffie mee kunnen nemen naar ons huisje. Klant is hier koning hoor!

Anders

• 10Albert en Marijke08-08-2016

Geweldig weekend gehad!

Gastvrije ontvangst. Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Schone kamer met fijne bedden. Heerlijk ontbijt. Gemoedelijke en ontspannen sfeer. We komen zeker nog een keer terug!

• 8Richard Roumen14-04-2016

Helemaal goed en plezierig

De kamers zijn prima en het ontbijt Geweldig. Het personeel is vriendelijk en heel behulpzaam

• 10Wim en Hennie Vermeulen24-02-2014

Heerlijk pension

Heerlijk pension. Mooie kamer, uitgebreid ontbijtbuffet en zeer vriendelijke eigenaren. Een absolute aanrader

• 10j_koster609-02-2014

echt heerlijk weekend gehad!

geweldig fijn weekend gehad in pension altes wasserwerk. heel fijne gastvrouw en gastheer die alle tijd voor je nemen om het je zo goed mogelijk naar het zin te maken. wij hadden een heerlijk ruim,schoon en gezellig appartement met alle comfort die je maar kunt wensen. fijne badkamer,keuken,koelkast, heerlijk zitje met fijne stoelen en flatschreen tv met prima beeld en genoeg zenders, oa een universeel nederlands kanaal. s' morgens wordt er een heerlijk ontbijt buffet geserveerd met veel keus. af en toe een lekker koud biertje uit koelkast ontbijtzaal mee naar de kamer,zelf pakken en bij houden,alles zeer ongedwongen. zeer goede kwaliteit/prijs verhouding. wij voelden ons zeer om ons gemak in dit hotel/pension. dank nogmaals aan de gastheer en gastvrouw,gewoon heel fijne,spontane mensen! we zullen hier zeker nog weer terug komen!

• 9Arjan en Stella02-11-2013

Een aanrader!

Pension Altes Wasserwerk is gezellig, kleinschalig, op loopafstand van het dorp, mooi uitzicht op de burcht. Heel vriendelijk personeel! Ze vroegen bij het ontbijt of je nog tips nodig had voor de dag. Ze leenden een fietskaart uit bij de gehuurde fietsen. Ze hadden tips voor fietstochten. Het ontbijt was erg lekker. 's Avonds kon je in de huiskamer zitten en koffie/thee pakken of fris/bier tegen een kleine vergoeding.

• 8R Bunte25-08-2013

Goede plek voor herhaling vatbaar

Goed pension goede uitval basis om er op uit te gaan Een goed maar eenvoudig ontbijt mag wat variatie in (kook en bak of roer ei) Bij afwezig zijn van personeel toch drinken te verkrijgen op goed vertrouwen tegen nette prijzen (liter cola €1,80 koffie€0,80) Door omstandigheden een dag eerder naar huis zonder te vragen is deze dag in mindering gebracht op de eind af rekening

Met oudere kinderen

• 10Loes20-07-2013

10+ !

in het gastenboek een 10+ gegeven. 10 omdat er werkelijk niets op aan te merken is: we hadden een keurige kamer met zicht op de burcht, balkonnetje, tuin te gebruiken, uitzicht op de burcht (met de zonsondergang), koelkast met gekoeld drinken en glazen - streep maar aan wat je pakt en wordt aan het eind schappelijk afgerekend. Ontbijt keurig verzorgd en gastheer en -vrouw zeer voorkomend, gastvrij, vriendelijk enz. Zelfs het balkontafeltje werd dagelijks schoongemaakt ;P De + voor de manier waarop het bed werk opgemaakt, met de kussens in bijzondere opstelling. Bad Bentheim is denk ik erg leuk voor kinderen, in het pension zelf is niet speciaal iets voor hen maar het kan op zich wel. Pension heerlijk dicht bij centrum, alleen je moet inderdaad even omhoog. Fietsen mochten in de garage. Auto kon de laatste dag tot eind vd middag blijven staan.

• 10Pietie Arends20-01-2013

Pension,erg goed niet duur

Ideaal gelegen vooral dichtbij het orthopedische Paulinenkrankenhaus. Om behandelingen te krijgen of familie bezoeken is het pension op loopafstand van het ziekenhuis,waar je ook een kleine warme maaltijd enz. tegen redelijke prijs kunt kri.jgen. Het pension ligt in een rustige woonbuurt. Het jonge echtpaar is vriendelijk en erg behulpzaam. De prijs is voordelig vergeleken met de kwaliteit.Het ontbijtbuffet is goed en de kamers worden dagelijks erg goed schoongemaakt.. Je mag zelfs je huisdier meenemen,dan zijn je kinderen ook welkom.Bovendien is er een tuin om in te spelen.

Alleenreizend

2 tips over Pension Altes Wasserwerk

• Arjan en Stella, 02-11-2013

Een mooie fietstocht maken in de omgeving, bijv. door het oerbos. De burcht bezoeken in Bad Bentheim. Een dagje naar Münster.

• Pietie Arends, 20-01-2013

Ik ben er 5 dagen geweest om uit te rusten .Ik voelde me erg welkom en kom beslist weer terug.Met de bus ben ik naar het kuurbad geweest om in het Solebad=warm bronwater te zwemmen(ook naar buiten,leuke beleving in de sneeuw).Heb Heb een paar keer in het restaurant van het Paulinenziekenhuis gegeten,was vers en lekker.

0 vragen over Pension Altes Wasserwerk

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieLate check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats