Hotel Seehotel Dock

Kleine hotelsWeer vandaag7°5°
Hotel Seehotel Dock
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Seehotel Dock voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Seehotel Dock in het Nederlands

Keurig hotel

R.A.Corbeij
15-8-2012

Een eenvoudig keurig Duits hotel. Een mooi restaurant met uitzicht op de bovenste verdieping. Zeer vrienedelijk personeel. Prima verblijf om een paar dagen de omgeving te verkennen. het heeft zelfs een zwembad en een sauna.

Gereisd met partner in augustus 2012

mooie centrale ligging

Marcel
6-7-2010

Goed hotel niet modern maar wel mooie ruime kamers, goed ontbijt en avondeten.

Gereisd met partner in juli 2010

• AdresZum Hasengarten 2 27624
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seehotel Dock in Bad Bederkesa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seehotel Dock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.