We hebben een aantal aanbieders voor Bad Bederkesa voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Bederkesa

't Kan beter

M.J.Zijlstra,
    16-7-2016

Personeel receptie geweldig. Vele goede tips voor bezienswaardigheden. Goede fietsmogelijkheden. Sanitair verouderd. Douchedeuren die niet sluiten, kapotte urinoirs. Wel schoon.

Terrein voor toeristische plaatsen slecht onderhouden. Tenten veld onbegaanbaar wegens het hoge gras. Deze camping bestaat van de zeer vele vaste kampeerplaatsen. De rest(toeristenplaatsen) is bonus.

Gereisd met partner in mei 2016

Keurig hotel

R.A.Corbeij,
    15-8-2012

Een eenvoudig keurig Duits hotel. Een mooi restaurant met uitzicht op de bovenste verdieping. Zeer vrienedelijk personeel. Prima verblijf om een paar dagen de omgeving te verkennen. het heeft zelfs een zwembad en een sauna.

Gereisd met partner in augustus 2012

mooie centrale ligging

Marcel,
    6-7-2010

Goed hotel niet modern maar wel mooie ruime kamers, goed ontbijt en avondeten.

Gereisd met partner in juli 2010

prettige camping, mooi gelegen in de buurt van een kanaal

a. faber,
    18-6-2008

prettige camping, mooi gelegen in de buurt van een kanaal en het meer. fantastische fietsmogelijkheden, een heel fietsvriendelijk gebied.

gelegenheid om simpel en goedkoop te eten bij de camping en in bad bederkesa zelf.

Gereisd met partner in juni 2008
Bad Bederkesa scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews