Vakantiepark Ferienhof Brockzetel

• Onderkomen9
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Wij verbleven hier met 18 volwassenen. Elk gezin had zijn/haar eigen prive ruimte met eigen kamer keuken, douche en slaapkamer etc.

Maar er was ook nog een grote centrale keuken waar alles in en bij zat, zelfs twee vaatwassers. Nooit was er te kort aan borden, bekers pannen enz..Ook waren er jonge kittens geboren en jonge geitjes die we de fles mochten geven. Wij waren er zonder kleine kinderen, maar wij raden deze ferienhof ook aan voor families met kinderen. Bij mooi weer kun je ook nog zwemmen, en bij regen lekker in de sauna.

Gereisd met vrienden in mei 2012
2008

De woningien zijn ruim groter dan ze op de foto's op de site lijken. Voor de kinderen is het hele erf ingericht met speelgoed een er zijn zelfs geitjes die je mag voeren. Jan-Robert en Evelyn staan in alles voor je klaar en het meertje maakt het vakantiegevoel compleet

Gereisd familie in september 2008

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ferienhof Brockzetel in Aurich-Spekendorf (Ostfriesland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ferienhof Brockzetel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.