Reviews over Apen/Nordloh

Rustig - mét 250-meterbad

Sybylle Kroon,
    10-8-2014

We waren een van de weinigen met een tent, maar het kamperen was er tussen de campers en caravans niet minder om. Sanitair is niet luxe, maar wel schoon en een heerlijke douche. Op nog geen 50 meter van onze tent lag het 250-meterbad :-) Het meer is schoon en prima om in te zwemmen of poedelen. En op het strandje van zand en gras is het heerlijk toeven. De camping is redelijk groen met bomen. Onze tent stond 's ochtends in de zon, en vanaf 16.00 uur in de schaduw. Een rustige, gezellige camping. Tja, het internet is prut, geen 3G mogelijk en wifi is zeer zwak. We hebben vanuit Nordloh veel van Ost-Friesland op de fiets verkend, en zo kom je dan ook wel in plaatsen waar wél internet is. Ook het eten in de 'bistro' van de camping hield niet over, maar wij kookten vooral bij de tent. Wel zo leuk. De omgeving is perfect voor fietsers/wielrenners, maar het is ontstellend rustig op de vele fietspaden. Ammerland is blijkbaar nog niet echt ontdekt. Maar zeker een aanrader.

Supercamping met paar minpunten

f de Bruyn,
    9-7-2013

Op dit moment verblijven wij, gezin met 2 kinderen op deze camping

Schitterende ligging.Via collega dit chalet gehuurd(fam Roosjen) met alles erop en eraan zelfs fietsen.

Schitterend schoon, welkoms fles wijn en complete inventaris

Camping zelf heeft een paar grote minpunten

1 is de belachelijke rusttijd van 12.30-14,30 waarbij zelfs de wasserette wordt afgesloten evenals de speelhal

Verder zeer beperkt internet, en dat in deze tijd!!!

Ook de vele steekvliegen rondom het meer zijn niet pretttig

eten op de camping zelf is zeer betaalbaar en goed.Oldenburg is super, en Bremen staat nog op het programma

Hond mag gewoon mee, super dus, voor kinderen is er een meer, voetbalveld, speelhal, speeltuin,enz

Gr Fam de Bruyn

Geweldige plek voor fiets en wandel liefhebbers

G à roosjen,
    14-9-2012

Een mooie camping rustig, maar toch met vertier ,als zwemmen in het meer.

Mooie Fiets en wandel routes.

Prachtige steden om te bezoeken.

Het personeel is zeer behulpzaam.

De prijs kwaliteit is gewoon goed te noemen.

De eetgelegenheid is goed en goedkoop

Mooie rustige plaats aan meer.

Sander,
    10-1-2009

Camping Nordloh is een uitgelezen plaats voor uitstapjes als de Fehnroute, bezoek aan Bad Zwischenahn en Friesoyte en de rodondendronbossen van Wessterstede.

Apen/Nordloh scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews