Hotel Berghof

Kleine hotels

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Berghof voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mensen, pas op met dit hotel

f_hendrikx,
20-11-2011

Klein familiehotel. Via internet een leuke aanbieding gevonden voor een overnachting halverwege Berlijn. Kamer was groot en schoon, ontbijt was goed, prima prijs/kwaliteit voor €60.

Achteraf bleek echter dat ze mijn creditcard voor nog eens €150 hebben belast. Bij navraag stelden ze zich op het standpunt, dat wij in de kamer zouden hebben gerookt (beiden niet-rokers) en dat dat de extra schoonmaakkosten waren. Ik heb hier, tevergeefs, tegen geprotesteerd. Zelfs toen ik aan gaf aangifte te zullen gaan doen bij de politie bleef men onvermurwbaar.

Ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat dit een trucje is dat vaker wordt toegepast hier en waar ze blijkbaar mee wegkomen.

Kenmerken

1 review over Hotel Berghof in het Nederlands

Mensen, pas op met dit hotel

f_hendrikx
20-11-2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghof in Apelern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.