Camping Polstertal

6.3Voldoende

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Altenau (Harz)

Op vakantie geweest naar Polstertal?

6.3Voldoende

• 3.9Eetgelegenheden
  • 5.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

26 reviews over Camping Polstertal

• 2019
    5Feikje31-07-2019

Prijs/kwaliteit niet echt in verhouding.

Een aantal nachten gekampeerd op deze camping. Vooropgesteld is de ligging van de camping prachtig. Midden in het bos dus heerlijk rustig. De sfeer op de camping is prima. Je kunt broodjes bestellen voor 's ochtends. Er is een leuke speelplaats voor kinderen. Wel krijg ik de indruk dat er niet genoeg aandacht lijkt te zijn voor het aanzien van de camping. Zo zitten er bijvoorbeeld hier en daar flinke gaten in de laantjes en lagen er op onze kampeerplek nog wat tegels, waarschijnlijk omdat er ooit een stacaravan stond. Haal die weg en zaai wat gras en het lijkt weer netjes. Het sanitairgebouw is verouderd, ik hoop dat de eigenaren dat binnenkort kunnen vervangen. Al met al vond ik de prijs (€ 26,00 per nacht voor 2 volwassenen en een kind) te hoog tov de staat van de camping.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Marianne P18-08-2018

Ontspannen verblijf in schitterende omgeving.

Camping met een zeer mooie ligging in het bos. Er hangt een ontspannen sfeer en het is er heerlijk verblijven met jonge kinderen. Leuk speeltuintje, trampoline, fijn klein zwembad voor een frisse duik. Op 200 meter loopafstand een meertje als je echt wilt zwemmen. Het is geen luxe camping en er is wat achterstallig onderhoud, maar als je daar niet veel om geeft en vooral wilt genieten van mooie natuur dan is dit de ideale camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 5Norbert20-06-2018

Troosteloze bedoening

Verwacht van de accommodatie weinig dan valt het mee. Bijzonder mooie ligging midden in de natuur.

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Familie Vermeerem23-08-2017

Prachtige plek in het bos

Ik durf bijna geen review te schrijven omdat ik hoop dat het een mooie rustige camping mag blijven ;-) Wij waren er afgelopen week 2 nachten en verbleven in de lodge maar komen zeker eens terug voor een langer bezoek. De camping ligt afgelegen maar met c.a 10 autominuten ben je in de bewoonde wereld. Doordat het in de bossen ligt is het heerlijk rustig en donker. Je kunt er prachtig wandelen. Er is een leuk speeltuintje voor de kleintjes en een trampoline. Het afwas gedeelte wordt in de herfst van 2017 aangepakt en stao voor stap knappen de nog vrij nieuwe eigenaren (Nederlanders ) het op. Verwacht geen luxe moderne 5 sterrencamping. Maar wanneer je komt voor natuur in combi met was basis faciliteiten (douche toilet afwasblok en wifi rondom de receptie) dan heb je een top tijd. Extra leuk: je mag kampvuurtje maken bij je plaats en je ervaart vrijheid. De houten lodge (huisje) is erg leuk en sfeervol.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Fam Reinds20-08-2017

Heerlijk in de natuur op een gemoedelijke camping

Klein zwembad om na wandeling in te liggen, Aardige beheerders die veel van de omgeving weten. Locatie in de Harz. Een lodge met alles erop en eraan. Fijne matrassen!!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Fam vasse14-09-2016

Op de plaatjes beter dan in het echt

2 nachten de pipowagen gehuurd! Een teleurstelling ten opzichte van de mooie foto's en omschrijving. Oud en erg vies was de pipowagen. Een grote verbouwing zou de pipowagen goed doen. De camping over het algemeen prima, maar ook erg ronmelig en de speeltuin was vies en gevaarlijk. De matrassen waren erg slecht en het trappetje zakte van ellende bijna in elkaar. Een onaantrekkelijk receptie, waar flink gerookt werd. Een pluspunt was het zwembad en het feit dat je een vuurtjes kon maken!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 9Koos21-08-2016

Fijne camping!!

Wij hebben net twee weken gekampeerd op camping Polstertal. Schitterend in het bos gelegen camping. De voorzieningen zijn allemaal in orde en niets wordt mooier voorgesteld dan het is. De prijs - kwaliteit verhouding is gewoon goed.

Onze kinderen hebben enorm genoten van het vuurtje stoken op de camping. Overdag in het naastgelegen bos op zoek naar houtjes en 's avonds heerlijk vuurtje stoken, worstjes bakken en marshmallows snoepen.

Je kunt 's ochtends verse broodjes halen, en ook kun je bij de kantine / receptie terecht voor een ijsje en of biertje. Allemaal voor een nette (lage) prijs. Rondom de receptie / kantine is de enige plaats waar wifi is, verder bereik heb je (nagenoeg) niet. Dus ook vakantie voor je telefoon ...

Het zwembad(je) is regelmatig gebruikt door onze kinderen. Ze vermaakten zich er prima.

De eigenaren bemoeien zich nagenoeg nergens mee, ze laten je lekker je gang gaan waardoor de sfeer erg gemoedelijk is.

Naast de camping is de omgeving echt fantastisch. Heerlijke wandel en mountainbike mogelijkheden. Mooie plaatsen (vooral het centrum van Goslar) in de omgeving. En als je veel wilt doen is een Harz card te adviseren. Hierdoor hebben wij vier dagen lang allerlei activiteiten gedaan en ontzettend veel gezien van de omgeving.

Wat ons betreft een camping en omgeving om terug te keren!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 4Fam. van de Westelaken06-08-2016

Slecht onderhouden rommelige camping

Net terug van een week Waldcamping Polstertal. Wij kamperen al meer dan 30 jaar, maar in al die tijd zijn wij nog nooit zo'n slecht onderhouden camping tegen gekomen. Erg rommelig, slecht onderhouden hele kleine plaatsen dus bij regen direct veel plassen. Slechte afbakening van de plaatsen waardoor onze buren hun tent tot onder het raam van onze caravan hadden geplaatst. Sanitair is eenvoudig, schoon, maar voor de grootte van de camping erg minimaal. Waterdruk is erg laag waardoor bij de hoger gelegen waterpunten soms geen water komt. De eigenaren hebben wij alleen maar bij de receptie gezien, lijken erg ongeïnteresseerd. Sommige kampeerders maakten (geoorloofd) een kampvuur op de eigen kampeerplek, wat wij erg gevaarlijk vinden. Honden moeten aan de lijn (logisch) maar de (grote) hond van de eigenaar loopt gewoon los rond. Het verbaast ons dat deze camping bij de ANWB 3 sterren heeft en in 2015 de bronzen Zoover onderscheiding heeft ontvangen. Al met al geen camping waar wij met plezier aan terugdenken.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Amie04-08-2016

Geweldige camping voor de natuurliefhebber!

Kleinschalige camping midden in het bos. Grote plaatsen. Je mag een vuurtje stoken op deze camping. Omgeving prachtig. Geen bereik mobiele telefoon en Wifi camping. Zou opgelost worden in de week na dat wij daar waren. Wij vonden het geen probleem maar hebben wel een aantal gefrustreerde campinggasten gezien. Sanitair toereikend en schoon. Leuk zwembad voor de kleine kinderen. Vriendelijke mensen. Leuk terrasje en mogelijkheid tot bestellen van pizza. Deze wordt zelf gemaakt. Kortom: fijne tijd gehad op deze camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 6Fred04-08-2016

Niet zo enthousiast

Veel dingen in de reviews kloppen: gezellige stube, broodjesservice, aardige eigenaren. Wij vonden de plekken echter heel klein. Toen onze tent stond, was de plek vol en paste de auto er niet meer bij en nauwelijks plek om te zitten Op de hogere terrassen is de ondergrond knetterhard waardoor regenwater niet goed wegstroomt en plassen vormt onder de tent. Ook krijg je de haringen bijna niet in de grond of er weer uit. Weinig wc's als de camping vol is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

6 tips over Camping Polstertal

• J. de Jong, 01-09-2013
    • Met de "Tagesförderbahn" naar de Ottiliae-Schacht.
    • Over de geschiedenis van de voormalige grens met de DDR is in de omgeving nog veel te vinden.
    • Rammelsberg Goslar
    • oude centrum Goslar
    • wandeling of smalspoor naar de Bocken

• eefvlijmincx, 13-08-2012

De wurmberg: met de gondelbaan de berg op en met cross steps weer naar beneden! De stad Goslar, de stad Wernigerode. Overal prachtige wandeltochten in overvloed mogelijk. Veel zwemgelegenheden overal.

• Eleonora, 20-05-2012

Geen internet en geen bereik voor je telefoon. Wel goed signaal voor je satelliet.

1 vraag over Camping Polstertal

• piet, 17-08-2014

wijnvat

Wie weet hoe het verblijf in een wijnvat op deze camping is en of het een beetje centraal op de camping staat,

mvg

Dorothea, 04-05-2015

Camping is compact, dus centraal gelegen. Wijnvat is geschikt voor maximaal 2 + 2 (2 volwassenen, 2 kinderen). Ideaal als je wilt kamperen en geen zin (of mogelijkheid) hebt je tent mee te nemen. Voorzien van straalkacheltje, dus ook in koude dagen te doen.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig