Bed and Breakfast Orchideestersterster

8.2Fantastisch

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Altenau (Harz)

8.2Fantastisch

BedAndBreakfast info

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info

28 reviews over Bed and Breakfast Orchidee

• 9Marga Manders26-08-2012

Heerlijkste chillplek

zeer gastvrij, je voelt je meteen op je gemak bij de humoristische en zorgzame nederlandse dames in deze rustige en hele fraaie omgeving. Knisperende lakens op heerlijke bedden in mooie schone kamers met prachtige uitzichten. Ideaal voor wandelaars, vanuit het huis al direct mooie en goed aangegeven wandelroutes. Leuke kleine stadjes in de omgeving, Altenau zelf is heel rustig met verschillende restaurants. De ontbijtjes zijn uitgebreid en lekker, en fijn dat er regelmatig voor je gekookt wordt. Een toppertje!

• 9Ineke en Michiel30-07-2012

Even lekker op adem komen.

Hebben ons weer heerlijk laten verwennen in de Orchidee. Een zeer gastvrije B&B temidden van schitterende natuur. De gastvrouwen zijn erg gastvrij en behulpzaam. De slaapkamers zijn ruim, schoon en met heerlijke bedden. TV met DVD speler op de grote kamers en je kunt vrij gebruik maken van de aanwezige dvd,s. Er is een aparte speelgoed en spelletjeskamer met voor elk kind wat wils. Ideaal als het een daje wat minder weer is. Ook is er een kleine bibliotheek. De prijzen van de consumpties zijn uitermate vriendelijk. Kortom, de Orchidee heeft gastvrijheid hoog in het vaandel staan! Een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Saskia Veeger26-07-2012

Heerlijke plek in de Harz

B&B Orchidee in Altenau is een geweldige plek om te vertoeven. Wij hadden een zeer ruime kamer met balkon. De ruimte is heel licht en je hebt een mooi uitzicht op het middelgebergte van de Harz.

De kamer is voorzien van eigen sanitair, koelkast, gratis wifi en tv. Beneden is een grote zitkamer waar men o.a. een drankje kan nuttigen bij de houthaard. Wij hebben lekker buiten bij het zwembad gezeten en gezwommen.

De uitbaters zijn zeer gastvrij! Een hapje en een drankje zijn voor zeer schappelijke prijzen voorhanden. Tussen 8 en 10 uur staat een lekker ontbijt klaar. Als er voldoende animo is wordt er 's avonds voor de aanwezigen gekookt.

De Orchidee is op loopafstand van diverse restaurants en winkels gelegen. En er zijn diverse wandeltochten te maken.

Kortom een heerlijke b&b waar je kunt uitrusten, wandelen, sauna bezoeken of de omgeving verkennen en waar de gastvrouwen de kunst van gastvrijheid verstaan!

• 10Peter en Marian25-07-2012

Een warm welkom!

Diny en Chistiane weten wat gastvrijheid is! Een lekker ontbijt, een heerlijke maaltijd, genoeg tips om de omgeving te verkennen. In de "huiskamer" voel je je echt thuis. Een heerlijk kopje cappuccino, een glaasje wijn of een biertje uit Altenau bij een knapperend haardvuurtje of aan het zwembad, het wordt allemaal met veel plezier door Diny en Chris aangeboden. De gastvrouwen vinden het duidelijk heel leuk om je verblijf zo gezellig mogelijk te maken. Het waren hele gezellige dagen. Diny en Chris nogmaals bedankt!

• 9Marielle Poelen07-07-2012

Heerlijk verblijf waar je echt kunt genieten.

Heerlijk verblijf in een fantastische omgeving, het avondeten is een echte aanraden. Je kunt er heerlijk wandelen en de gastvrijheid van deze B&B is super! Chris en Dinie bedankt voor jullie goede zorgen.

• 9Marij Derks24-06-2012

fantastische plek!

Heerlijk genoten van de gastvrijheid van Christane en Diny. Uitstekend gegeten met een lekker wijntje erbij. Als het regent is het heerlijk vertoeven in de stube bij de houtkachel... boeken lezen, heerlijk ontspannen en aan het zwembad ontbijten..volop genieten!! echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in januari 2012

• 8H.Olthuis10-03-2012

B&B Orchidee Altenau

Algemene indruk: gastvijheid met warme belangstelling. Omgeving: indrukwekkende natuur; historische plaatsen biine half uur rijden; Locatie zelf heeft, vanwege de ligging in dorp, een beperkt uitzicht; ligging in dorp heeft ook zijn voordelen. Gastvrouwen zeer klantvriendelijk en waar nodig behulpzaam. Prijskwaliteitsverhouding maakt verblijf de moeite waard. In principe is er geen restaurantfunctie, maar in overleg blijkt veel mogelijk. Keurige grote kamers met smaak ingericht. Onze gastvrouwen zijn zeer kindvriendelijk, zie ook de foto. Wij waren er tussen Kerst en Nieuwjaar; De aankleding binnen was geheel in een sprookjesachtige kerstsfeer. Onzer kleinkinderen waren daarvan zeer onder de indruk. Er is redelijke kans op sneeuw en dan kan er ook geskied worden.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

5 tips over Bed and Breakfast Orchidee

• Marielle Poelen, 07-07-2012

De kookkunsten van Dini zijn een aanrader

• Mariëlle van der Wolf, 16-05-2013

Leuke dorpen in de omgeving en vele wandelmogelijkheden. Bij een zomerbezoek zouden het zwembad en het terras zeker een aanrader zijn.

• Marga Manders, 26-08-2012

Stadje Goslar, vakwerkhuizen, mooie straatjes en pleintjes. In Altenau het restaurant Alte Aue, heerlijk eten voor weinig geld.

0 vragen over Bed and Breakfast Orchidee

Bed and Breakfast info