Bed and Breakfast Orchideestersterster

8.2Fantastisch

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Altenau (Harz)

8.2Fantastisch

BedAndBreakfast info

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info

28 reviews over Bed and Breakfast Orchidee

• 8Familie van Beek15-01-2014

Gastvrij B&B in het rustieke Altenau

Rond de jaarwisseling hebben wij het B&B met zijn drietjes bezocht. Wij hadden een zeer ruime kamer met heerlijke bedden, de badkamer is iets minder royaal. Onze zoon was zeer tevreden met de super snelle Wi-Fi verbinding en uiteraard de ruime collectie dvd’s. Christiane en Dinie hebben ons gastvrij ontvangen en hebben van de jaarwisseling een gezellig (vuurwerk) feestje gemaakt. Het is een prachtige omgeving voor de feestdagen ook zonder sneeuw!

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 10Bernadette03-01-2014

Lekker rustpunt

Super gezellig jaarwisseling meegemaakt. Prima rustpunt voor hen die moeten bekomen van de hectiek van het leven. Je mag er druk zijn en je mag er relaxen. Prima balans.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Annemieke Habraeken20-11-2013

Heerlijke stek!

Deze bed en breakfast ligt in een gebied, waar je enorme wandelingen kan maken en kan genieten van de natuur. Kamers zijn ruim, alles er op en er aan. Je voelt je enorm welkom, ontbijt is een feest. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Helma Böhmer14-11-2013

Geweldig plek waar je je helemaal thuis voelt.

Wederom hebben wij enorm genoten van ons verblijf bij [email protected] de Orchidee in Altenau. De gastvrouwen, Christiane en Dinie, zorgen er voor dat je je binnen een mum van tijd thuis voelt. Heerlijk en ongedwongen! Hier dragen ook zeker de heerlijke maaltijden van Dinie toe bij. Verder is het een mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en genieten van het Harzgebergte.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Heezie04-11-2013

Warme eigenaars ontvangen je in een gezellige b&b

Zoek je een plek om te slapen en te worden verzorgd in de Harz? Dan kan ik je de Bed and Breakfast De Orchidee in Altenau zeker aanraden. De b&b ligt dichtbij een groot wandelgebied. In de winter kun je ook skien, maar dat was nu niet aan de orde. De eigenaressen zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Het gebouw is niet modern ingericht maar je hebt er alles wat je nodig hebt. Ook liggen de bedden heerlijk en is het rustig en donker in de slaapkamers die heel ruim zijn. Wij hebben elke avond meegegeten en als dat kan, is het een echte aanrader. Heerlijke spaghetti en soerfleisch en een heerlijke italiaanse salade gegeten. Kortom: zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 10Ineke en Yvonne17-09-2013

Ontzettend genoten!

Gastvrijheid en service staan hoog in het vaandel bij Chris en Diny. We hebben heerlijk genoten van het uitgebreide ontbijt, zalige bedden en de prachtige omgeving. De beide gastvrouwen doen er alles aan het de gasten naar de zin te maken, de Orchidee is een absolute aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9EM Lever19-05-2013

supergastvrij en fantastisch gegeten

Deze B&B vormt de perfecte combinatie: de luxe kamers en service van een gezellig hotel en de huiselijkheid van een B&B. De eigenaren zijn gastvrij en koken lekkerder dan een gemiddeld restaurant. Leuke tips gekregen voor de omgeving en we konden gebruik maken van onder meer de vele dvd's.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Mariëlle van der Wolf16-05-2013

Heerlijk adres voor een paar dagen ontspanning.

Gezellig chalet in een prachtige omgeving, op loopafstand van het dorp. Mooie ruime kamers van alle gemakken voorzien. TV, DVD speler, koelkast en WIFI aansluiting. Goede bedden en alles heel schoon en fris. We hebben genoten van de gastvrijheid en het heerlijk eten! Chris en Diny doen er alles aan om het je helemaal naar de zin te maken. De volgende keer gaan we zeker weer een nieuwe legpuzzel maken!

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Jan & Tineke07-05-2013

enorm gastvrij

Fijne ruime kamer met goede bedden en T.V. Veel aandacht en ruimte voor persoonlijke wensen. 2 a 3 maal per week wordt er heerlijk voor je gekookt. Ook de lunch"knapzak"is een aanrader. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Wij hebben het erg naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Monique Bosmans05-01-2013

Heerlijke, ontspannen wandelplek

Wij zijn hier 5 dagen geweest en hebben heerlijk kunnen ontspannen. In de omgeving kun je goed en gevarieerd wandelen.

Christiane en Diny zijn zeer gastvrij waardoor je je meteen op je thuis voelt. Een hapje en een drankje zijn altijd onder handbereik. De B&B is van alle gemakken voorzien en de kamers zijn zeer ruim en comfortabel.

Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in december 2012

5 tips over Bed and Breakfast Orchidee

• Marielle Poelen, 07-07-2012

De kookkunsten van Dini zijn een aanrader

• Mariëlle van der Wolf, 16-05-2013

Leuke dorpen in de omgeving en vele wandelmogelijkheden. Bij een zomerbezoek zouden het zwembad en het terras zeker een aanrader zijn.

• Marga Manders, 26-08-2012

Stadje Goslar, vakwerkhuizen, mooie straatjes en pleintjes. In Altenau het restaurant Alte Aue, heerlijk eten voor weinig geld.

0 vragen over Bed and Breakfast Orchidee

Bed and Breakfast info