Hotel Gasthof Grüner Wald

2 reviews over Hotel Gasthof Grüner Wald in het Nederlands

een aanrader

Moes
6-8-2011

mooie kamers (wij zaten in het bijgebouw), eten en ontbijt prima, vriendelijk, heel proper allemaal en een rustige ligging (geen verkeer, geen kerktorens die luiden ;-))

Gereisd zakelijk in januari 2011

zeer goede prys-kwalitijd

heyse michel
14-3-2011

net,vriendelijk,verzorgd,goed ondbeid:wat wil een mens nog meer voor DIE prijs?Een aanraader op weg naar oostenrijk of gewoon een keertje op weekend.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Grüner Wald in Alfeld (Leine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Grüner Wald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.