Hotel Best Western Achim Bremen

5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Achim Bremen voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Best Western Achim Bremen in het Nederlands

Goede bereikbaarheid. Ligging vlak bij A1 en dichtbij treinstation Mahndorf met gratis parkeren. Treinstation ligt op +/- 1,5 km van hotel.

Enkeltje trein Hbf Bremen kost € 2,70. Treinrit duurt ong. 8 minuten.

Informatie over ErlebnisCARD Bremen (1, 2 of 3 daagse kaart voor openbaar vervoer in Bremen met andere activiteiten) was er niet. Dit moesten we zelf uitzoeken in Bremen bij het Tourismebureau (in Stationsgebouw).

Als je deze Erlebniscard voor de volgende dag koopt, dan kun je die op de dag van aankoop 's avonds na zessen al gebruiken voor de trein naar het hotel. Dit is goedkoper dan steeds een enkeltje kopen. Dat hadden we vooraf op internet gezien.

Resident Manager, Resident Manager, 12-12-2016

Geachte janv.,

Dank u voor de tijd neemt om uw feedback te delen.

We zijn blij te horen dat u waren zo blij met uw verblijf. We begrijpen uw referentie en zijn de Bremen Card ze onmiddellijk toe te voegen aan ons dienstenaanbod.

We kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen als onze gast binnenkort.

Met vriendelijke groeten uit Achim

Resident Manager

Ontbijt prima, Kamer minder, Bremen super!

Saartje
31-10-2016

Ja wij hadden een arrangement geboekt met twee personen, twee nachten inclusief ontbijt voor €85,-. Dus wat mag je verwachten, de bedden waren voor ons geen succes, de douche een hele onderneming en een brandalarm midden in de nacht de afsluiter..

Maar het ontbijt was prima, personeel ook vriendelijk, kamer was ook schoon.

Het is voor mijn gevoel een typisch hotel voor één nachtje. Niet voor een lekker weekendje weg. Wij hadden in de planning om rond te kijken in Bremen, dat ging prima, maar was wel 20 minuten (minimaal) rijden.

Bremen was overigens echt super leuk.

Geachte gast

Dank u deelgenomen aan de enquête over uw recente verblijf in ons hotel.

Wij waarderen u als onze gast, en uw feedback is erg belangrijk voor ons. Door ons te vertellen wat je leuk aan je verblijf en wat we kunnen verbeteren, u ons helpen om uw verblijf bij ons voor u en andere gasten in de toekomst nog leuker. We hopen snel verwelkomen u terug met ons.

BEST WESTERN Hotel Achim Bremen

Trein/verkeer hoorbaar dus slapen met ramen dicht , lekker ontbijt, goede bedden .

Douchen in bad maar bodem spekglad = voor ouderen riskant.

Onvriendelijke receptioniste =was ook aan vakantie toe denkelijk.

In hal automaten waar men warme/koude dranken kan halen/kopen. Plus frisdranken . Zitjes in hal zeer beperkt = bank met twee stoelen . En tegenover receptie rond tafeltje met ook twee stoeltjes, maar als die onvriendelijke receptioniste

dienst heeft is dit geen optie. Dichtbij groot winkelcentrum met heeeel veeeel winkels. Goed alternatief bij slecht weer ,ook eetgelegenheden .

Beste gast,

heel erg bedankt voor de tijd neemt om ons hotel te beoordelen.

Ik ben erg blij dat u ons ontbijt en onze bedden geprezen. Ik begrijp dat u niet tevreden bent wanneer het personeel was niet zo vriendelijk als ze zouden moeten zijn. We concentreerden ons op uw suggesties tijdens onze laatste team meeting.

Je gedachten zijn zeer behulpzaam, zodat we onze dienstverlening in de toekomst kunnen verbeteren.

We zijn blij om u weer van harte welkom in ons hotel.

Nooit weer

lyke
11-2-2016

Tegenvaller. Vlak aan de snelweg en op best grote afstand van Bremen. Let op dat als je een taxi neemt naar het treinstation dat je aangeeft dat je naar Mandorf wilt en niet naar Achim, dat scheelt je 15,- op de taxi en de helft op een retourticket. De taxi-chauffeur zelf brengt je liever zo ver mogelijk kregen wij de indruk. De badkamer is ok, maar je noet de douchekop vasthouden tijdens het gebruik. Wij zouden hier zeker niet weer naartoe gaan.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw recente verblijf bij ons. Ik vind het jammer om te lezen dat we niet aan uw verwachtingen.

Ik hoop dat we u weer welkom terug op uw volgende reis naar Hamburg. We willen laten zien dat we uw feedback ter harte.

Beste wensen

Resident Manager

Hier kun je lekker tot rust komen.

kelly
5-4-2011

Dit is een heerlijk plekje om even echt tot rust te komen.

Het eten is hier ook erg lekker.

Dit is zeker een aanrader.

Beste gast,

dank u voor uw goede beoordeling en de tijd die u hebt gemaakt voor dit doel.

Resident Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Achim Bremen in Achim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Achim Bremen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Achim Bremen scoort een 5.4 uit 10 op basis van 5 reviews.