Hotel Ostseehotel Rike

Hotel Ostseehotel Rike

Kleine hotelsWeer vandaag31°19°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Ostseehotel Rike voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ostseehotel Rike in het Nederlands

Een echte aanrader

Marian Groeneveld
12-9-2009

Dit is een nieuw hotel 10 min. lopen van de Oostzee. Zeer ruime kamers allen voorzien van een keukenblok met koelkast, magnetron en twee kookplaten. Deze ruimte is gescheiden van het slaapgedeelte. Kleinschalig hotel met 23 kamers waarvan ook familiekamers. De meest rustige kamers zijn aan de voorkant. Zierow ligt 4 klm. van Weimar en op 2 klm. is een groot winkelcentrum.Zeer uitgebreid ontbijt verzorgd door vriendelijk personeel. Voor degene die eens wat anders wil dan onze drukke kust. Ook zeer geschikt voor kinderen daar er bij het hotel speelgelegenheid is maar ook de zee. Deze is erg ondiep tot 300meter kunt u lopen en het is brak water en erg schoon plus zand strand. Schwerin is op 20klm. zeer de moeite waard. Lubeck en Rostock op ongeveer 45 min. Tevens hadden we erg mooi weer wat volgens de eigenaar vaak voorkomt ook in de winter weinig regen. Al met al een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2009

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ostseehotel Rike in Zierow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ostseehotel Rike zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.