Camping Ostseecamping Zierow KG

36 reviews over Camping Ostseecamping Zierow KG

• 2018
    5Mevr. De Graaf31-07-2018

Voor ons nooit meer

Het sanitair was op en top, voor eigenlijk veel te luxe. Ik vond de camping duur, 25 euro voor een nacht. We sliepen in onze auto, camper in A box, echter dit werd gewoon niet geloofd. Dus betalen voor auto en tentje, Toch in onze camper in A box geslapen, komt er een tentje op “onze” plek te staan, dus dubbele inkomsten voor hen. Het stond er mutje vol! Grote campers bij de tentjes is ook niet handig, totaal ander dag/ nachtritme als de kleine tentjes kampeerders.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

7camawil25-06-2016

Zeer Grote Fabriek camping

10 min bezocht en met gierende banden weer verder getrokken. Nl: zeer onvriendelijke personeel , die de niet eens de moeite konden nemen om je enigszins vriendelijk te woord te staan. geen mooie sta plekken wat nog vrij was . vrij dure tarieven voor wat er geboden word.

doorgereden naar een iets verdere camping met een betere ligging. en mooiere sta plek.

Wel veel landgenoten gezien daar.(als je er van houd)

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 4DrentseKei30-05-2016

Zeer fraai gelegen camping met chagrijnig personee

Een zeer fraai gelegen camping, direct aan de Oostzee gelegen. Een zeer fraai toiletgebouw waar niets op aan te merken valt. Hiermee houdt het goede nieuws op.

Bij aankomst wordt je onvriendelijk ontvangen, je krijgt de keuze uit 3 slechte plaatsen, na rondgang vraag je of die en die plaats ook vrij zijn. Nee, die zijn niet vrij. Nou ik heb ze al die dagen leeg zien staan. Hebben Acsi tarief, 19 euro, maar alles moet verder betaald worden. Wifi kost 5 euro per dag !!! Zwembad moet betaald worden. Personeel is ronduit onvriendelijk, of het nou op de receptie is, of in de kantine, of in de winkel. In die laatste was het zelfs erg onvriendelijk.

Het gedoe over de plaatskeuze had ik van te voren al gelezen bij andere recensies, maar ik dacht dat het wel mee zou vallen. Niet dus. Het weerhoudt mij om ooit nog eens terug te keren.

• 10Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Alleen gereisd in mei 2016

• 10henk statema05-10-2015

Zeer goed behalve .........

Alles op deze camping was, toen wij er waren, perfect voor elkaar. Alles behalve de WIFI. Daar moest voor betaald worden. Dat is geen probleem als de kwaliteit goed is. Wij stonden op het 'Mittelfeld' en hadden daar vrijwel geen bereik. Jammer.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9heemse12-06-2015

Super kampeer plek

Prachtige zeer schone en verzorgde camping met ruime plekken. Groot en schoon toiletgebouw (2 stuks). Voor wandelaars en fietsers perfect. Strand heeft veel wier. Restaurant is eenvoudig goed en goedkoop. Net buiten de camping is ook een zeer goed restaurant. Zeer klantvriendelijk. Ned. eigenaar.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Rene Bosch21-06-2013

stapelen maar

Alleen op een klein gedeelte heb je zicht op de Oostzee. Een (te) luxe toiletgebouw, maar daar verblijf je niet de hele dag. Geen plaats aanwijzing je zoekt het zelf maar uit. Later wordt je compleet ingebouwd door caravans en (grote) campers, dat is dan je nieuwe uitzicht. Bouwwerkzaamheden , ik denk van een appartementen complex op de camping. Het strand vol met wier. Wij zijn vertrokken naar een kleine gemoedelijke camping.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2013

• 5Jacob van der Laan09-05-2013

Geen aanrader

Camping bleek bij aankomst niet zo mooi . Onderhoud op de camping niet netjes. Er waren bouwactiviteiten in de buurt van de campingplaatsen. Toilet ruimten nog nieuw maar slecht schoon gehouden . Onverzorgde indruk van de gehele camping.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Mary 04-09-2012

Fijne camping aan zee

Op aanraden van een Duits echtpaar op de vorige camping zijn wij naar deze camping afgereisd. Een schot in de roos. Mooie, rustige omgeving. Vriendelijk ontvangst, ruime plaatsen. Hagen om de wind op te vangen en een verzorgd terrein. Het nieuwe sanitairgebouw is prachtig, ruim en schoon. Het andere gebouw is iets gedateerd maar wel schoon. Het restaurant heeft een kleine kaart en de prijs/kwaliteit is goed. Vanaf de camping is het strand te bereiken, Het is langszaam aflopend en uitgestrekt, alleen jammer dat er niets wordt gedaan aan het zeewier dat aanspoelt, dat zou het geheel nog mooier maken.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Paul17-09-2010

Met uitzicht over die Ostsee

Camping direct aan het strand, geen schaduw, ruime tot zeer ruime plaatsen, zeer modern verwarmd sanitairblok met munten, kleine supermarkt op de camping aanwezig, bar en restaurant met goeie maaltijden tegen scherpe prijzen. Betaald wifi. Ostsee in september nog zeer koud, zeer langzaam aflopende zee tot wel 100 meter voordat het dieper wordt. Wismar met zijn gezellige plein op een klein kwartiertje rijden (9km)

Gereisd met partner in september 2006

• 8Irene22-10-2009

een mooie camping

Wij waren hier in de herfstvakantie van 2009 het sanitair gebouw was heerlijk verwarmd. Ook voor onze dochter was er een mooie ruimte om te douchen. Er wordt een zwemba(je) gebouwt wat bijna af is. Een fijne camping om te zijn. Op de fiets ben je redelijk snel in Wismar.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

3 tips over Camping Ostseecamping Zierow KG

• Rene Bosch, 21-06-2013

Klein restaurant buiten de camping perfect.

• Mary , 04-09-2012

Bij de receptie is een (fiets)kaartje van de omgeving te verkrijgen

• heemse, 12-06-2015

Wie houdt van steden kan z'n hart ophalen in Lübeck, Rostock, Schwerin en Wismar.

0 vragen over Camping Ostseecamping Zierow KG

Camping Ostseecamping Zierow KG info